Ілюстрація / REUTERS

Куленепробивні шкільні рюкзаки з’явилися у продажу в США ще у 2018 році після стрілянини у середній школі Marjory Stoneman Douglas в місті Паркленд, під час якої загинули 17 людей. Однак, останнім часом подібні випадки кровопролиття почастішали. 

Зокрема, у вихідні масові розстріли в громадських місцях відбулися в містах Дейтон, штат Огайо, і Ель-Пасо у Техасі. Тож ранці-бронежилети почали набирати популярності.

Про це пише The Independent, пояснюючи, що продажі таких рюкзаків штовхає в гору страх батьків, які занепокоєні безпекою своїх дітей після низки випадків шкільної стрілянини. Видання пише, що багато компаній в США намагаються використати страшні події для свого бізнесу.

Відео дня

Читайте такожОднією з жертв стрілка в Огайо стала його молодша сестра

Компанія ArmorMe, заснована колишнім бійцем загону спеціального призначення Ізраїлю Габі Сібоні, розробила навіть особливий рюкзак, який можна розгорнути, щоб отримати більший щит від куль.

«Рюкзак, перш за все, має стильний вигляд. У ньому є панелі, які захищають від куль. Він може збільшити шанси на виживання», - сказав Сіборні.

Зростання попиту на броньовані шкільні рюкзаки не лишилися поза увагою політиків. Сенатор від Демократичної партії й кандидат в президенти США Каміла Харіс написала в повідомленні на Twitter: «Батьки не повинні купувати куленепробивні рюкзаки, щоб захистити своїх дітей в школі. Це не нормально».

Читайте такожУ США відбулася третя стрілянина за добу: поранено 7 осіб

Кандидат в Конгрес від штату Техас демократ Елайза Карднелл теж написала про це «Кожного ранку я відправляю свою доньку в школу і кажу їй: «Я люблю тебе, розважайся». Тому що я не знаю, може це будуть мої останні слова, які я скажу їй. Жодна дитина не повинна йти до школи з броньованим рюкзаком».

Видання додає, що куленепробивні рюкзаки доступні в широкому продажу. За іронією, мережа Walmart продає їх поруч з вогнепальною зброєю і набоями.