Ілюстрація / REUTERS

У Facebook надали дані про кількість користувачів, які у США могли бачити опублікований російськими оперативниками в соцмережі за останні два роки, пише Reuters.

Згідно із інформацією видання, 126 мільйонів американських юзерів могли бачити пости, більшість із яких стосувались політики.

Читайте такожРосія купувала рекламу в Facebook, але її вплив на вибори в США був незначним - гендиректор Avast

Відео дня

Наголошується, що політреклама імовірно могла охопити половину населення США, яке має право голосувати.

Як повідомляв УНІАН раніше, Facebook прийняв рішення зобов'язати користувачів розкривати дані про замовників політичної реклами, що публікується в соцмережі. Про це розповів засновник і керівник соцмережі Марк Цукерберг. "Коли хтось оплачує політичну рекламу на телебаченні чи інших засобах масової інформації, вони зобов'язані за законом розкривати, хто платив за неї. Тепер ми привносимо в Facebook ще більш високий рівень прозорості", -написав він.