Якщо Маск нічого не зробить, то соцмережі Х загрожуватиме заборона в ЄС.
Євросоюз попередив Ілона Маска щодо необхідності дотримання нових законів про фейкові новини та російську пропаганду, оскільки його соцмережа X (колишній Twitter) показала найвищий рівень дезінформації з усіх популярних соцмереж.
"Ця зброя масової маніпуляції спрямована як на росіян, так і на європейців та решту світу. Тим більше, що ми маємо очікувати, що Кремль та інші будуть активні перед нашими європейськими виборами", - сказала віце-президент Європейської комісії Віра Юрова, яку цитує The Gurdian
Більшість соцмереж погодилися працювати з ЄС над добровільним кодексом поведінки для встановлення галузевих стандартів перевірки фактів та інших заходів. У ЄС пригрозили, що якщо Маск нічого не зробить, то соцмережі Х загрожуватиме заборона в ЄС.
"X, колишній Twitter, який більше не підпадає під дію кодексу, є платформою із найбільшою кількістю дезінформаційних постів... Є зобов’язання за жорстким законом. Тож моє повідомлення для Twitter/X полягає в тому, що ви повинні дотримуватися. Ми будемо спостерігати за тим, що ви робите", - наголосила Юрова.
Вона розповіла про кроки, які зробили інші платформи для боротьби з російським впливом. Google за перші чотири місяці року закрив понад 400 каналів, які брали участь у російській дезінформації. Meta розширила партнерство з перевірки фактів 22 мовами в ЄС. 37% користувачів скасували підписку, коли отримали сповіщення про фейкові новини, що свідчить про те, як споживачі цінують маркування дезінформації.
На початку березня BBC опублікувала результати власного журналістського розслідування, яке показало, що Twitter перестав боротися з російською та китайською пропагандою. Зокрема, зняв обмеження з акаунтів Кремля - акаунти Путіна і російського МЗС рекомендуються користувачам без жодних обмежень.
Соцмережа Х Ілона Маска (раніше Twitter) зіграла важливу роль в тому, що російська пропаганда про Україну досягла більшого числа людей, ніж до початку війни. Як повідомляє The Washington Post, про це свідчать результати дослідження, опублікованого цього тижня Європейською комісією.
Крім Х Маска, поширення роспропаганди також було значним в Instagram, Telegram і Facebook, що належать корпорації Meta.