Стало відомо, як стюардеси називають неприємний пасадирів / колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com, gettyimages.com

Бортпровідники використовують особливі слова для позначення того, що пасажир поводиться грубо. Стюардеса в коментарі з Express.co.uk розкрила деякі з цих секретних кодів.

"Ми можемо не помічати багато неприємних речей від пасажирів. Але якщо ми кажемо [про пасажирів] "дорогоцінний", це зазвичай означає, що вони поводяться як дурні", – каже стюардеса. За її словами, про "дорогоцінного" пасажира буде знати весь екіпаж, і це може  вплинути на рівень обслуговування, що надається цій особі. 

Інший секретний код використовують, аби розповісти колегам, що пасажир чи пасажирка видалися бортпровідникам привабливими. "Якщо ми вважаємо вас привабливими, ми скажемо "Cheerio" замість прощання, коли ви підете. Очевидно, що ми повинні бути стриманими, і не можемо прямо сказати: "Гей, ти крутий". Але це цікавий спосіб таємно фліртувати", – каже бортпровідниця.

Відео дня

Жінка також зауважила, що стюардеси не використовують ім’я пасажирів. Замість цього – номер місця і фонетичний алфавіт. "Якщо хтось щось захоче, ми не скажемо: "Мері в 50 ряду хоче кави". Ми б сказали 50 Delta, 50 Kilo або 50 Charlie. Ми використовуємо номери місць і фонетичний алфавіт, це просто легше", – зазначає стюардеса. 

Водночас в авіакомпанії можуть використовувати і інші коди. Інша стюардеса в інтерв’ю The Sun навела ще один приклад такого коду. "Якщо вас помітили як "Філіпа", то ви зробили щось не так і, ймовірно, варто очікувати поганого обслуговування до кінця рейсу. Ця назва походить від терміну PILP –  Passenger I’d Like to Punch (пасажир, якого хочу вдарити). Але з часом вона змінилася, стала дещо більш витонченою", – каже жінка.

Секрети стюардес 

Багато людей вірять, що магазини duty free – місце для вигідних покупок. Однак насправді це один з поширених міфів. Які речі ніколи не слід купувати в аеропортах і як знайти найкращі пропозиції перед польотом, розповіла досвідчена стюардеса.

Також стюардеса розповіла про огидні антисанітарні звички пасажирів під час польоту. 

Вас також можуть зацікавити новини: