До 69% підлітків вірять в поширені шкідливі дезінформаційні твердження.
Підлітки значно частіше вірять в дезінформацію та теорії змови, поширені в Інтернеті, ніж старші покоління. Це показало нове дослідження Центру протидії цифровій ненависті (CCDH), пише The Guardian.
Під час дослідження було опитано понад 1000 дорослих і 1000 підлітків віком 13-17 років. Респондентів, зокрема, просили зазначили, чи згодні вони з тими чи іншими шкідливими дезінформаційними твердженнями (включно з заявами проти вакцинації, антисемітськими заявами, фейками про COVID-19 тощо).
За даними опитування, 60% 13-17-річних американців погодилися з чотирма або більше шкідливими конспірологічними твердженнями, тоді як серед дорослих таких було тільки 49%. Серед підлітків, що користуються соцмережами 4 і більше годин на день цей показник був ще вищим – 69%.
За іронією долі, молоде покоління також більше усвідомлює небезпеку, яку становлять онлайн-медіа. 83% підлітків віком від 13 до 17 років погоджуються, що шкода в Інтернеті має наслідки офлайн. Аналогічну думку мають лише 68% дорослих.
"Існує віра в те, що молодість врятує нас від бід, створених попередніми поколіннями. Але коли справа доходить до дезінформації, немає майбутніх поколінь, які б врятували нас від шкоди, яку ми завдали. ... Якщо ці молоді люди дотримуватимуться цих переконань у майбутні роки свого життя, наша демократія та цінності, які її підтримують, перебувають під майже неможливим тиском",– каже Імран Ахмед, генеральний директор CCDH.
Результати дослідження Reuters Institute показали, що дедалі більше молодих людей використовують платформу для обміну короткими розважальними відео TikTok, щоб отримувати новинний контент. Минулорічний звіт показав, що у віковій групі 18-24 близько 40% користуються TikTok, з них 15% використовують цю платформу для отримання новин. Цього року 44% молодих людей використовують цю платформу, і 20% дивляться новинний контент в TikTok.
При цьому на платформі широко поширені дезінформація і пропаганда. Приміром, за гроші російські TikTok-блогери активно поширюють на платформі "патріотичний контент".