Названа справжня причина, чому не можна користуватися телефоном у літаку / колаж УНІАН, фото depositphotos.com

На кожному рейсі пасажирам літаків нагадують про те, що обов'язково необхідно переключити свої мобільні телефони в режим польоту. Телефони випромінюють радіохвилі, які можуть заважати нормальній роботі авіаційного обладнання, а також викликати перешкоди в гарнітурах пілотів.

Попри те, що мобільні телефони знаходяться далеко за межами досяжності, коли вони перебувають у польоті, вони продовжують надсилати сигнали в пошуках зв'язку. Перехід у режим польоту просто означає, що всі сигнали стільникового зв'язку відключені.

Дай Віттінгем, виконавчий директор британського комітету з безпеки польотів, раніше розповів BBC, що режим польоту історично був важливим через відсутність знань про те, як мобільні пристрої впливають на літаки.

Відео дня

"Були побоювання, що вони можуть перешкодити роботі автоматичних систем управління польотом", — сказав він. "Досвід показав, що ризик перешкод дуже малий. Завжди рекомендувалося, щоб у польоті пристрої перебували в режимі польоту".

На щастя, ви не представляєте ніякої реальної небезпеки, якщо ваш пристрій залишається в звичайному режимі. За словами Тамари Валлуа, керівника відділу комунікацій Wizz Air, якби всі в польоті забули активувати режим польоту, виник би певний рівень перешкод, але літак точно не вийшов би з ладу і не впав би з неба.

Тим часом у грудні 2022 року повідомлялося, що пасажири літаків незабаром зможуть здійснювати дзвінки та користуватися Інтернетом, пролітаючи тисячі футів над землею. З 2023 року авіакомпанії, що працюють в Євросоюзі, зможуть надавати своїм пасажирам 5G. Цей крок послідував за заявою ЄС про те, що авіакомпанії можуть використовувати спеціальне мережеве обладнання під назвою Picocell, яке використовує супутники для підключення телефонів.

"5G надасть інноваційні послуги для людей і можливості зростання для європейських компаній", — сказав Тьєррі Бретон, комісар ЄС з внутрішнього ринку. Частоти 5G в польоті (5 ГГц) відрізняються від частот, необхідних для польоту літака (від 4,2 до 4,4 ГГц), а це означає, що ризик переривання передачі пілота практично відсутній.

І хоча це може здатися майбутнім, наявність необмеженого 5G у повітрі може мати і зворотний бік. В останні роки звук гучної розмови попутника, іноді по гучному зв'язку, став проблемою для поїздів і автобусів. Але найбільшим обмеженням, ймовірно, буде вартість даних. Авіакомпанії, ймовірно, стягуватимуть плату за послугу, яка може включати плату за міжнародний роумінг.

Як раніше повідомляв УНІАН, які три звички пасажирів зводять з розуму персонал літаків.

Вас також можуть зацікавити новини: