
Люди мають певні очікування після того, як витрачають багато грошей на розкішний автомобіль, однак висококласні бренди схильні до завищених цін, дорогого обслуговування та постійних ремонтів. Тому GOBankingRates запитав в експертів, які розкішні автомобілі не варто купувати, аби водії не були розчаровані.
Range Rover Sport
Зазначається, що Land Rover дорогі в покупці та обслуговуванні, а також схильні до частих поломок.
"Запчастини не дешеві, а вартість робіт також висока, оскільки більшість майстерень не беруться за їхній ремонт, тому доводиться звертатися до дилера. Крім того, ремонт несправностей обходиться в тисячі, а не сотні доларів", - розповів автоексперт з платформи JustAnswer Кріс Пайл.
Водночас власник спеціалізованої майстерні German Car Depot у Голлівуді Алан Гельфанд погодився та назвав Range Rover Sport особливо проблемною моделлю, яка "заслужила своє місце серед найскладніших для ремонту моделей".
"У автомобілі часто трапляються поломки пневматичної підвіски, несправності електронних систем і витоки масла, що створює власникам дорогі проблеми з технічним обслуговуванням. Висока ціна цих автомобілів змушує клієнтів очікувати надійної роботи, проте їм часто доводиться неодноразово звертатися до ремонтних майстерень", - пояснив експерт.
BMW 7 серії
Гельфанд наголосив, що сучасні 7 версії мають також суттєві проблеми.
"Флагманська модель BMW 7 серії оснащена передовими технологіями, але ця передова система призводить до численних поломок, що спричиняє високі витрати на ремонт після закінчення терміну гарантії. Поломки електронної системи цього автомобіля стають настільки поширеними, що власники відчувають значне зниження ринкової вартості своїх автомобілів, що призводить до невдалого інвестиційного рішення", - наголосив фахівець.
Mercedes-Benz CLS
Обидва експерти обрали різні моделі Mercedes, які постійно ремонтують механіки.
"Mercedes-Benz C-class - це автомобіль, який часто можна побачити в майстерні, де працюють над салоном і під капотом. Технічні фахівці часто сміються після ремонту і відправки автомобіля. Ми занадто часто говоримо: "До побачення". Це правда, і не через повторні несправності... просто щось інше перестало працювати належним чином", - додав Пайл.
За словами Гельфанда, дорожчий седан CLS - випуск якого припинено у 2023 році, є висококласним "поглиначем грошей".
"Модель CLS втратила свою привабливість з моменту випуску через свій стильний дизайн. Автомобіль вимагає дорогого обслуговування, оскільки його підвіска та електричні системи часто виходять з ладу. CLS не забезпечує достатньої вартості за свою преміальну ціну в порівнянні з іншими моделями Mercedes-Benz", - пояснив фахівець.
Audi A3
Ключовою перевагою розкішних автівок є їхні експлуатаційні характеристики: керованість, технічне оснащення та потужність. Щодо останнього та моделі A3, експерт має свої застереження.
"[Ця модель Audi] має низьку потужність двигуна. Вона була розроблена як розкішний автомобіль з хорошим показником витрати палива, але їй не вистачає трохи більше потужності під капотом. Не так вже й погано, що люди бачать тільки водійську сторону, бо ви застрягли на повільній смузі, але ви точно залишитеся позаду набагато дешевших автомобілів з кращими характеристиками", - підкреслив Пайл.
Cadillac Escalade
Ця модель відповідає принципу "або все, або нічого" та приваблює водіїв, які хочуть більше простору, місць для сидіння та великого багажника. Однак її розміри є лише однією з найпоширеніших скарг.
"Escalade має імпозантний вигляд, але не є функціональним. Автомобіль важко керувати, а його паливна економічність низька через великі розміри. Якість салону цього розкішного SUV поступається європейським конкурентам, а витрати на його утримання залишаються високими", - зазначив Гельфанд.
Своєю чергою Пайл, відповідаючи на запитання, які розкішні моделі люди повинні перестати купувати, сказав:
"Cadillac, усі. Ви платите високу ціну за ці гарні автомобілі, а потім протягом місяця вони знецінюються на 15%. Ви можете втратити 10-20 тисяч, перш ніж зробите перший щомісячний платіж. Приблизно через п'ять років ви втратите близько 60-70% вартості і вам буде важко продати або обміняти автомобіль і отримати за нього бажану суму".
Genesis GV80
Як пише Scientific American, сучасні технології можуть бути надто складними для власників такого авто.
"Автомобілі поточного покоління можуть бути дорожчими в ремонті, складнішими в розумінні та експлуатації, а також, на думку деяких експертів у цій галузі, більш схильними до відволікання уваги та відсторонення водія", - зазначають експерти.
Пайл додав, що GV80 від Genesis належить до категорії надто передових автомобілів.
"Він має кілька чудових функцій, особливо відео з оглядом сліпих зон при зміні смуги руху. Однак їх трохи забагато. У ньому є така річ, як система настрою. Вона допомагає прокинутися або заспокоїтися за допомогою скоординованої музики, атмосферного освітлення та комбінацій ароматів у салоні. Розуміння того, як використовувати всі ці розкішні додаткові функції в цьому автомобілі, може бути надто складним для старшого покоління", - попередив фахівець.
Інші поради автоекспертів
Раніше було названо 5 поширених помилок, які вбивають батарею електрокара. За словами експертів, цими помилками є постійна зарядка авто до 100%, допуск занадто низького рівня заряду акумулятора та інші.
Також експерти назвали вживані авто, яких в Україні краще уникати. Аналітики кажуть, що найбільш ризиковими є транспортні засоби 2002 року випуску - в цьому випадку 18,5% моделей, перевірених спеціалістами, мали підроблені показники одометра.