Клієнтка "ПриватБанку"з Дніпра розповіла, як отримала позов до суду від фінустанови після того, як дізналася про кредитну заборгованість, вступаючи в спадщину.
Про це вона написала у відгуку на сайті "Мінфін".
"Два місяці по всіх відділеннях випрошувала номер рахунку, на який погашати цю заборгованість... в кінці січня нарешті знайшовся компетентний співробітник, який зміг мені його повідомити. На початку лютого 2022 року нарешті погасила її і взяла довідку про відсутність цієї успадкованої заборгованості, яку до речі довелося чекати майже 3 тижні! І, тут новина - виявляється банк подав до суду. З цього моменту почався квест, як відкликати справу з суду при воєнному стані...", - пише вона.
За словами клієнтки, заяву про відкликання справи було відправлено з відділення "Привату" в головний офіс, далі процес істотно затягнувся.
"Після цього неодноразово дзвонила на гарячу лінію "Приватбанку", і в юридичний відділ, і відділ документообігу, склали як мінімум два звернення/заяви про відкликання справи з суду... але, ніяких змін. Справа досі відкрита в суді", - зазначає вона.
Реакція банку
У відповідь на відгук представник "Привату" повідомив, що справа раніше була розглянута профільними співробітниками. За результатом перевірки клієнтці дзвонив фахівець, надавши інформацію та рекомендації.
"З нашого боку був сформований і відправлений запит до суду для відхилення позову, однак, на жаль, відповідь ми не отримали. Радимо вам, також, звернутися до суду для уточнення інформації", - відповів співробітник банку.
Як повідомляв УНІАН, раніше термінал "Привату" при поповненні рахунку "з'їв" всі гроші - у банку дали з цього приводу несподівану пораду.