Спроба поповнити рахунок через термінал "Привату" закінчилася невдало / фото УНІАН

Мешканка міста Ладижин на Вінниччині поділилася негативним досвідом користування терміналом "ПриватБанку".

Про це вона написала на сайті "Мінфін".

"Вирішила через термінал поповнити кредитний рахунок (не є клієнтом цього банку). Ввела все, підтвердила. Здавалося все ок. АлеЕ… Протягом трьох робочих днів кошти так і не дійшли. На гарячій лінії вже чотири рази по півгодини - але мій дзвінок ніхто не бере. Я просто в "захваті". У банку мені сказали, що це питання можна вирішити тільки коли я стану клієнтом. Я навіть про це і чути не хочу…", - пише жінка.

Відео дня

У коментарях співробітник банку підтвердив, що для повернення коштів необхідно стати клієнтом "Привату" - хоча б тимчасово.

"Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо ви не являєтесь нашим клієнтом - то для вирішення вашого питання радимо вам оформити картку банку, щоб ми змогли зарахувати кошти ідентифікованій особі. Після повернення суми, вам не обов’язково бути нашим клієнтом. Ви відразу можете зняти кошти та закрити картку", - відповіли в "Приваті".

Термінал 'Привату' при поповненні рахунку 'з'їв' усі гроші: у банку дали несподівану пораду

Вас також можуть зацікавити новини: