"Мой Ашан" пропонуватиме асортимент з близько 900 найменувань.
Французька мережа супермаркетів "Ашан" подвоює свою присутність на російському ринку.
Як пише Reuters, компанія відкриває новий магазин у країні-агресорці, де продаватимуть майже виключно товари під власним брендом.
Таким чином, як зауважує агентство, "Ашан" подвоює свою присутність у Росії, в той час як західний бізнес переважно уникає цього ринку через війну в Україні.
Новий магазин "Мой Ашан" пропонуватиме асортимент з близько 900 найменувань, 90% з яких складатимуть продукти харчування під власними торговими марками.
"Ашан" заявляла, що основна ціль присутності у Росії - забезпечення населення якісними продуктами за доступними цінами.
У січні "Ашан" викрили у фінансуванні російських окупантів. Як стало відомо з матеріалів журналістського розслідування, працівники російського офісу компанії закуповували військовим продукти харчування, спальники і навіть цигарки.
Ці постачання адміністрація російського "Ашану" проводила як "гуманітарну допомогу" людям Донбасу.
Сама мережа все заперечує, водночас відмовляється іти з російського ринку. НАЗК внесло компанію до спонсорів міжнародного тероризму.
На українському ринку "Ашан" продовжує працювати, однак через репутацію французької "матері" і російської "сестри" суттєво втратив у прибутках.
Нещодавно у мережі вибухнув черговий скандал, пов'язаний з французьким бізнесом у Росії. Користувачі повідомили, що косметологічна корпорація Yves Rocher, яка не пішла з РФ, розробила для російських клієнтів "метричні стандарти російських красунь".
У наданих аркушах Yves Rocher намальовані таблиці і шаблони з антропометричними ідеалами, що відповідають "чистому фенотипу російської жінки".
Користувачі порівняли рекламу Yves Rocher та російських науковців з нацистською практикою "міряння черепів".