В Україні навіть половина громадян не мають доступу до "безпроблемного" інтернету / фото ua.depositphotos.com

В Україні середній показник підключення до мереж на базі технології пасивної оптичної мережі Passive optical network (PON), яка є стійкою до тривалих знеструмлень, становить лише 37% абонентів. 

Як повідомив директор Департаменту з розвитку фіксованого інтернету Мінцифри Юрій Мацик в інтерв’ю Liga.Tech, у Київській, Рівненській, Тернопільській областях цей показник становить близько 60%, а у Києві – 9%, це критична ситуація. За його словами, це пов’язано з насиченням старими технологіями у столиці, які не підтримують технології пасивної оптичної мережі PON. 

Він також відмітив, що Міністерство цифрової трансформації активно спілкується з київськими операторами з проханням активніше розвивати мережі. Деякі вже планують оновлення й активно приймають заявки на підключення нових мереж. Загалом приріст абонентів PON в Україні за минулий рік становив 28%. 

Відео дня

Крім того, в Мінцифрі радять кожному громадянину підготуватися до можливих знеструмлень, щоб залишатися на зв’язку.

"Для цього уточніть у вашого провайдера, чи перейшов він на енергоощадні інтернет-мережі (xPON). Як ні, знайдіть найближчого до вас провайдера, який зробив це, — і подайте заявку на підключення. Щоб прискорити процес, можна скооперуватися із сусідами", - додав Мацик.

Наступним кроком є придбати павербанк або інше джерело безперебійного живлення для Wi-Fi-роутера. Оскільки навіть коли оператор надає інтернет-доступ, вдома ви маєте самостійно потурбуватись про електроживлення роутера під час знеструмлень.

Зимові блекаути в Україні - чого очікувати українцям

У жовтні повідомлялося, що під час наступної зими на тлі російських ракетних і безпілотних атак Україна зіткнеться з тривалими відключеннями електроенергії

10 жовтня Нацкомісія державного регулювання у сферах електронних комунікацій (НКЕК) після проведення позапланових перевірок дійшла висновку, що оператори мобільного зв'язку в Україні виявилися не готові до тривалих блекаутів. Тоді повідомлялося, що за результатами позапланових перевірок було встановлено, що провідні мобільні оператори не здатні забезпечити тридобову автономність та безперервність надання послуг абонентам. 

Вас також можуть зацікавити новини: