
Передача в концесію Центрального залізничного вокзалу в Києві можлива не раніше 2020 року, так як протягом цього року необхідно підготувати відповідну документацію.
Про це в інтерв'ю УНІАН повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
«Ми зараз готуємо важливий документ - концесію залізничних вокзалів. Я б хотів, щоб пілотним проектом став Центральний залізничний вокзал у Києві ... Реально можна говорити про 2020 рік (терміни передачі залізничного вокзалу в концесію - УНІАН), тому що за нашим досвідом підготовки концесійних проектів у морській галузі середній час таких напрацювань становить близько року», - повідомив Омелян.
За його словами, цей вокзал з точки зору інвестиційної привабливості є дуже цікавим об'єктом, інтерес інвесторів до його концесії є.
«Так, є інтерес, в тому числі й до концесії вокзалів. Це - хороший бізнес, це - величезні площі, які зараз неефективно використовуються і служать джерелом дрібної наживи для окремих управлінців. Ми хочемо, щоб вони приносили прибуток компанії, ставали окрасою міст», - підкреслив міністр.
Як повідомляв УНІАН, 18 січня Омелян повідомив про плани розробити проект привокзальної площі і самого центрального вокзалу, як єдиного комплексу, а в подальшому передати його в концесію. На думку міністра, першочерговими кроками у розвитку столичного залізничного вокзалу повинні стати вирішення питань стихійної торгівлі, паркування та безпеки.
Варто зазначити, що ще в листопаді 2018 року Мінінфраструктури за результатами переговорів з "Укрзалізницею" визначило залізничний вокзал Миколаєва можливим об'єктом концесії у форматі державно-приватного партнерства.
До цього, в квітні керівник «Укрзалізниці» Євген Кравцов заявляв, що багато вокзалів збиткові і компанія витрачає до 500 млн грн на їх утримання. У зв'язку з цим «Укрзалізниця» заявила про намір до кінця 2018 року об'єднати всю мережу вокзалів в одну компанію для передачі вокзалів у концесію.
Детальніше читайте в інтерв'ю міністра.