Ілюстрація / REUTERS

Генеральний директор американської авіабудівної корпорації Boeing Денніс Меленберг допустив призупинення виробництва авіалайнерів моделі 737 MAX, відомої двома серйозними авіакатастрофами

Як пише dt.ua з посиланням на The Wall Street Journal, виробництво 737 MAX може скоротитися через істотні затримки, пов'язані з відновленням експлуатації цих авіалайнерів в США.

"Нам може знадобитися допустити можливість скорочення або інших опцій", – заявив Меленберг.

Відео дня

При цьому він додав, що очолювана ним корпорація може взагалі піти на тимчасове припинення виробництва цієї моделі.

Читайте такожПеренесли на 2020 рік: Boeing заявили про проблеми з новим 777X

Як повідомляв УНІАН, у катастрофі Boeing 737 Max Ethiopian Airlines 10 березня 2019 року загинули 157 осіб. Літак розбився через шість хвилин після зльоту. У листопаді 2018 року літак цієї моделі авіакомпанії Lion Air впав у Індонезії через 11 хвилин після зльоту, загинуло 189 осіб.

Попередньо встановлено, що в обох випадках пілоти по кілька хвилин намагалися вирівняти літаки, що втратили управління. За словами деяких адвокатів, це дає підставу припустити, що пасажири знали, що загинуть. Юристи висловили думку, що компанія спробує врегулювати претензії до суду.

В обох катастрофах помилкові сигнали датчика кута атаки приводили до автоматичного включення системи захисту від звалювання, яка опускає ніс літака, намагаючись його вирівняти. Відключити цю систему пілоти не змогли. За даними The Wall Street Journal, в Boeing знали про нестикування в програмному забезпеченні за рік до катастрофи в Індонезії, але розраховували усунути збій при плановому оновленні всього софту.

Читайте такожПонад 400 пілотів подали до суду на Boeing через спроби приховати недоліки літака 737 MAX

У середині травня цього року в американської аерокосмічної компанії Boeing заявили про повне оновлення програмного забезпечення літаків 737 MAX і переконують в безпеці своїх літаків.

Однак, за даними газети The Wall Street Journal, польоти літаків Boeing 737 MAX навряд чи відновлять до 2020 року, на вирішення проблем з програмним забезпеченням лайнерів потрібно багато часу.

У середині червня стало відомо, що міжнародний авіаційний холдинг International Airlines Group (IAG) оголосив про плани придбати 200 літаків Boeing 737 MAX. Холдинг International Airlines Group володіє флагманськими авіаперевізниками Великої Британії та Іспанії - British Airways і Iberia, - а також Aer Lingus, Vueling і LEVEL.

Натомість, саудівський лоукостер Flyadeal відмовився від попередніх домовленостей з американською компанією Boeing про поставку літаків 737 MAX на користь її європейського конкурента Airbus.

А найбільший лоукостер Європи Ryanair починаючи з цієї зими заявив про скорочення числа рейсів і закриття деяких зі своїх баз через затримки з поставками літака Boeing 737 Max.