Кокпіт лайнера Boeing 737 MAX 8 / REUTERS

В американській аерокосмічній компанії Boeing заявили про повне оновлення програмного забезпечення літаків 737 МАХ, та переконують у безпечності своїх літаків.

Про це йдеться у повідомленні на офіційному сайті компанії, передає Громадське.

"Boeing успішно завершив розробку оновленого програмного забезпечення для 737 МАХ, провівши також тестування на симуляторі та інженерний випробувальний політ. На даний момент, співробітники компанії налітали більше ніж 360 годин і здійснили 207 польотів на 737 МАХ з оновленим програмним забезпеченням MCAS", - йдеться в повідомленні.

Відео дня

Крім того, у компанії повідомили, що додаткова інформація вже направлена до Федерального управління цивільної авіації США з повним звітом про результати досліджень. Щойно запит буде розглянутий, компанія обіцяє співпрацювати з адміністрацією задля призначення дати випробувального польоту та подачі повної документації для сертифікації польотів.

"Безпека це наш чіткий пріоритет, тому ми провели всі випробувальні інженерні польоти для оновлення програмного забезпечення та готуємося до фінального сертифікаційного польоту", - заявив голова компанії, президент і виконавчий директор Денніс Муйленбург.

Читайте такожВиплати родичам загиблих у катастрофах Boeing 737 Max можуть перевищити мільярд доларів

За його словами, у Boeing переконані, що з оновленим програмним забезпеченням 737 МАХ буде "одним з найбезпечніших літаків у світі".

"Катастрофи, які сталися, лише посилили нашу відданість цінностям безпеки, якості та чесності, оскільки ми знаємо, що від нашої роботи залежать життя", - підсумував він.

Як повідомляв УНІАН, у катастрофі Boeing 737 Max Ethiopian Airlines 10 березня 2019 року загинули 157 осіб. Літак розбився через шість хвилин після зльоту. У листопаді 2018 року літак цієї моделі авіакомпанії Lion Air впав у Індонезії через 11 хвилин після зльоту, загинуло 189 осіб.

Попередньо встановлено, що в обох випадках пілоти по кілька хвилин намагалися вирівняти літаки, що втратили управління. За словами деяких адвокатів, це дає підставу припустити, що пасажири знали, що загинуть. Юристи висловили думку, що компанія спробує врегулювати претензії до суду.

В обох катастрофах помилкові сигнали датчика кута атаки приводили до автоматичного включення системи захисту від звалювання, яка опускає ніс літака, намагаючись його вирівняти. Відключити цю систему пілоти не змогли. За даними The Wall Street Journal, в Boeing знали про нестикування в програмному забезпеченні за рік до катастрофи в Індонезії, але розраховували усунути збій при плановому оновленні всього софту.