A350-1000ULR стане найбільш довгомагістральним пасажирським літаком в історії авіакомпанії Qantas.
Австралійська авіакомпанія Qantas зробила вирішальний крок до втілення свого амбітного проєкту Sunrise, метою якого є запуск прямих безпересадочних рейсів з Австралії до Лондона і Нью-Йорка. Про це пише CNN.
Повідомляється, що на заводі в Тулузі зібрали перший літак програми – гігантський Airbus A350-1000ULR. Як можна бачити, він перебуває на завершальній стадії будівництва.
Інженери вже провели стикування основних секцій фюзеляжу, а також встановили крило, хвостове оперення і шасі. Поставка першої машини запланована на другу половину наступного року.
A350-1000ULR стане найбільш довгомагістральним пасажирським літаком в історії Qantas. Передбачається, що він зможе провести в повітрі до 22 годин (відстань від Мельбурна до Нью-Йорка становить близько 16 700 км). Для цього на літак встановили додатковий центральний паливний бак об'ємом 20 000 літрів.
У літаку буде лише 238 місць порівняно з приблизно 400 місцями в інших літаках A350-1000. Натомість він отримав місце для "зони благополуччя".
Про те, що Qantas створює найдовший у світі авіапереліт, УНІАН повідомляв рік тому. Тоді ж ішлося, що для цього використовуватимуть Airbus A350. Це сімейство далекомагістральних широкофюзеляжних пасажирських літаків, розроблених концерном Airbus як заміну A330 і A340. Перший політ A350 здійснив у 2013 році.
Варто сказати, що у 2019 році літак Qantas здійснив безпосадковий авіапереліт за маршрутом "Лондон – Сідней".
Як писали ЗМІ, авіалайнер Boeing-787-9 Dreamliner під час тестового польоту залишався у повітрі 19 годин 19 хвилин. За цей час літак подолав відстань 17,8 тис. кілометрів.
Під час перельоту на борту Boeing-787-9 перебували лише 50 осіб, хоча літак може перевозити більше як 250 пасажирів.
На думку фахівців, введення в дію нового A350-1000ULR відкриє для Qantas нові можливості. Це також надасть Airbus додаткову перевагу у глобальному протистоянні з Boeing.
Зазначимо, що раніше літак Airbus типу A320 став наймасовішим пасажирським авіалайнером в історії, обігнавши головного конкурента – американський Boeing 737.
Також нагадаємо, що нещодавно новітній американський надзвуковий літак X-59 здійснив перший політ. Програма покликана розробити технології, які дадуть змогу серйозно знизити рівень шуму надзвукових літаків.