Google вже тривалий час веде боротьбу з небажаною, на їхню думку, рекламою \ fotokanal.com

Американська корпорація Google заявила в своєму блозі, що 9 липня 2019 року зробить функцію блокування небажаної реклами в браузері Google Chrome доступною в усьому світі.

Читайте такожЕксперт попередив, що оновлення Chrome може "зламати" сотні сайтів

Під небажаною рекламою розуміється список видів агресивної і нав'язливої реклами, складений організацією Coalition for Better Ads, передає kommersant. У список входять спливаючі вікна, автовідтворення відео зі звуком, великі вікна реклами в підвальній частині сторінки та інші.

Відео дня

Google вже тривалий час веде боротьбу з небажаною, на їхню думку, рекламою. Вперше про це компанія заговорила в лютому 2018 року, коли браузер Chrome почав тестувати блокувальник реклами в Північній Америці і Європі. У листопаді 2018 року компанія заявила, що буде блокувати рекламу на всіх сайтах з вкрай нав'язливою рекламою, якщо вони не вживатимуть заходів з цього приводу протягом 30 днів з моменту повідомлення.

За заявою старшого директора з продукції Chrome Бена Гелбрейта, тестовий запуск блокувальника призвів до масових поліпшень в інтернеті: «станом на 1 січня 2019 року дві третини всіх сайтів, які колись не відповідалистандартам правильної реклами, зараз виправили свої алгоритми і знаходяться у хорошому стані».