Нещодавно відкриті рибки можуть видавати шум до 140Дб / ua.depositphotos.com, фото ілюстративне

Науковці виявили, що одна з найменших рибок у світі, відкрита лише три роки тому, здатна видавати звуки потужністю понад 140 децибел - це голосніше, ніж перфоратор або відбійний молоток і відповідає гучності реактивного літака при злеті. Про це пише Sky News, посилаючись на дослідження, опубліковане в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences.

Прозора Danionella cerebrum має довжину всього 12 мм і найменший мозок з усіх відомих хребетних. Вперше звук від цих риб був помічений німецькими вченими, що вивчали цей вид, коли вони проходили повз акваріум.

Потім науковці встановили високошвидкісні камери на акваріумі з рибами, щоб з'ясувати, що саме відбувається.

Звук, який видають лише самці, виникає, коли одне з ребер риби втягується в її плавальний міхур, створюючи "барабанний дріб".

Науковці вважають, що той факт, що тільки самці видають звуки, дозволяє припустити, що це пов'язано з агресивною поведінкою по відношенню до інших самців або шлюбною поведінкою з самками.

Раніше вчені знайшли в штаті Алабама новий вид акул, який мав голчасті ікла і став одним з головних хижаків після вимирання динозаврів.

Вид Palaeohypotodus bizzocoi жив близько 65 млн років тому - в період після масового вимирання, що знищило понад 75% життя на Землі. Дослідники сказали, що вид акул з маленькими голчастими іклами став найголовнішим хижаком, коли океани відновлювалися після вимирання.