У Швейцарії знайшли древній наконечник стріли з метеорита / фото sciencedirect.com

У Швейцарії під час розкопок знайшли наконечник стріли з бронзового віку (з 800 по 900 рр.до н. е.) з метеоритного заліза.

У журналі Journal of Archaeological Science опублікували результати відповідних розкопок, які проводилися під керівництвом геолога Беди Гофманн з Музею природної історії Берна і Бернського університету в Швейцарії.

Вчені припускають, що знайдений наконечник могли привезти торговці з території сучасної Естонії.

Повідомляється, що довжина наконечника - 39,3 мм, а вага - 2,904 грам. Створений він зі сплаву заліза, нікелю і алюмінію-26 (радіоактивний ізотоп алюмінію, що утворюється тільки у космічному середовищі).

Дослідники припускають, що наконечник виготовили з метеорита класу IAB. Швидше за все, йдеться про Кааліярв з Естонії. Вважається, що він впав приблизно в 1500 році до н.е. і розкидав безліч фрагментів.

Біля берегів Італії знайшли давньоримський корабель - що повідомлялося

Як писав УНІАН, біля порту Чівітавеккья, приблизно в 80 км на північний захід від Риму знайшли фрагменти давньоримського торгового судна, яке побудували понад 2 тис. років тому.

Корабель знайдено на глибині близько 160 м.він був виявлений загоном мистецтв італійської поліції, який займається захистом культурної спадщини країни.

На борту корабля знайшли сотні амфор, більшість з яких збереглися майже ідеально.