Бортпровідники поділилися своїми найкращими лайфхаками / фото ua.depositphotos.com

Авіапереліт – це завжди стрес, і те, наскільки його вдасться знизити, залежить від багатьох факторів. Зокрема від того, яке місце в літаку ви оберете.

Сервіс із люксових подорожей Velloy опитав бортпровідників різних британських авіаліній, які лайфхаки вони використовують, коли літають "не по роботі". Адже хто, як не вони, найкраще знає тонкощі пасажирських авіаперевезень.

Ходіть до вбиральні тільки у взутті

"Моя порада номер один – не заходити в туалет без взуття! У дев'яти з десяти випадків на підлозі зовсім не вода, тож вам, імовірно, не варто ходити до вбиральні в шкарпетках чи босоніж", – попередила досвідчена стюардеса TUI Тара пасажирів, які полюбляють роззуватися в літаку.

Відео дня

Не їжте з відкидного столика

"Ніколи не їжте прямо зі столика. Бортпровідники бачать, як багато людей кладуть голови, міняють підгузки своїм дітям і навіть ставлять ноги на відкидні столики", – розповів один зі співробітників easyJet, порадивши при цьому використовувати антибактеріальні серветки перед будь-яким використанням відкидного столика.

Будьте обережні з місцями 11A і 11F

Крім того, що місця 11A і 11F часто не мають вікна, вони також через своє розташування в середині літака спричиняють й інші незручності для пасажирів, які сидять на них – вони нерідко виходять із літака останніми, а також залишаються без їжі.

"Якщо ви вирушаєте на близькомагістральний рейс, вам, найімовірніше, не вистачить їжі, якщо ви сядете в середині літака. Якщо ви плануєте отримати будь-який напій або закуску в барі на борту короткого або середньомагістрального рейсу, то сидіти спереду або ззаду – це 100% найкращий варіант. Якщо ви сидите посередині, особливо дорогою додому, у нас набагато більше шансів розпродати все, що ви хочете, тому що ми завжди починаємо з передньої і задньої частини і рухаємося до середини", – радить стюардеса Тара з TUI.

Обирайте час перельоту з розумом

Подорож у непіковий час може не тільки вберегти вас від великих натовпів в аеропорту, а й збільшити ваші шанси отримати підвищення класу обслуговування, оскільки менше пасажирів претендуватимуть на місця преміум-класу. Одразу кілька бортпровідників зійшлися на думці, що польоти в середині тижня будуть найкращим варіантом.

Також подорож не під час шкільних канікул може радикально не тільки змінити ціну на авіаквитки, а й підвищити ваші шанси на апгрейд.

Не бійтеся запитувати про підвищення класу

"Зрештою, якщо ви не попросите, ви не отримаєте", – зазначив один із бортпровідників British Airways. Вони рекомендують запитувати про можливість підвищення класу обслуговування на стійці реєстрації: "Ми, бортпровідники, не маємо жодного контролю. Люди, які перевіряють вас – це ті, хто може бачити наявність вільного місця і має весь контроль. Навіть якщо безкоштовного оновлення не буде, вони можуть запропонувати вам знижку".

Інший бортпровідник із Virgin Atlantic поділився: "Якщо ви боїтеся запитувати, варто перевірити свій рейс онлайн, перш ніж вирушити на реєстрацію. Швидкий пошук скаже вам, чи розпродані вже квитки в бізнес/першому класі, щоб даремно не питати".

Реєструйтеся першим або останнім

Якщо ви збираєтеся попросити про підвищення класу, спробуйте зробити це першим або останнім. Одна зі стюардес зазначила, що, зареєструвавшись одразу після того, як реєстрація на ваш рейс стане доступною, ви збільшите свої шанси опинитися першими в черзі на підвищення класу обслуговування, оскільки розподіл місць ще не завершено.

Однак реєстрація в останню хвилину також може піти вам на користь. Якщо економічний клас заповнений і є вільні місця у вищому класі, авіакомпанії можуть вибрати підвищення класу обслуговування для останніх кількох пасажирів замість того, щоб переводити їх на інший рейс.

Перевага індивідуального мандрівника

Підвищення класу обслуговування частіше надається пасажирам, які подорожують поодинці, або тим, хто бажає відокремитися від своїх попутників через обмежену кількість місць преміум-класу. Співробітник далекомагістральної компанії Virgin Atlantic розповів: "Якщо ви подорожуєте парою, у вас більше шансів, що вам обом відмовлять".

Мистецтво "підкупу"

Хоча це і не є вірним способом потрапити до першого класу, прояв доброти та вдячності до бортпровідників може поліпшити ваші враження від польоту.

За словами однієї анонімної стюардеси далекомагістральних рейсів із Великої Британії: "Немає нічого поганого в тому, щоб час від часу підлизуватися. У багатьох бортпровідників, визнають вони це чи ні, є улюбленці в польоті, і ви, ймовірно, захочете стати одним із них".

За її словами, навіть якщо у них не вийде пересадити "хорошого" пасажира в преміум-клас, будучи "фаворитом", можна отримати безкоштовну пляшку шампанського або пересісти на місце з додатковим місцем для ніг.

Приносьте свою їжу

Пасажирам із дієтичними обмеженнями або тим, хто вибагливий щодо свого харчування, рекомендується брати із собою запечатані страви швидкого приготування, як-от локшина або макарони з соусом. Просто попросіть у бортпровідників окропу, і ви отримаєте їжу на свій смак.

"Ще одна чудова особливість цього трюку – те, що локшина в стаканчику дешева і коштуватиме набагато дешевше, ніж усі закуски, які ви можете купити в терміналі", – додав співробітник Virgin Atlantic.

Як повідомляв УНІАН, раніше лікарі розповіли, як авіаперельоти впливають на організм людини, а також поділилися корисними порадами, як мінімізувати негативні наслідки.

Вас також можуть зацікавити новини:

Читайте свіжі новини туризму, шукайте ідеї для подорожей і дивіться мальовничі фото з усього світу на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.