этот материал доступен на русском

Журналісти "Руставі 2" почали бойкот після звільнення колеги, який вилаяв Путіна

16:14, 21 серпня 2019
Світ
479 0
Журналісти почали бойкот наступного дня після звільнення Георгія Габунії / Скріншот

Журналісти інформаційної служби грузинського телеканалу "Руставі 2" бойкотують роботу після звільнення провідних журналістів структури, зокрема Георгія Габунії, який у липні вилаяв російського президента Володимира Путіна.

Про це повідомляє грузинська служба Радіо Свобода.

Читайте також"Ти - х**ло": український журналіст слідом за грузинським обматюкав Путіна й анонсував телеміст Київ – Тбілісі (відео 18+)

21 серпня в ефір не вийшла 12-годинна новинна програма, замість неї в ефір пустили художній фільм. Пізніше в телекомпанії пояснили, що охочих вести програму немає, оскільки працівники перебувають "у режимі бойкоту".

За словами одного зі співробітників "Руставі 2", причина бойкоту полягає в тому, що у журналістів немає гарантій невтручання керівництва каналу в редакційну політику.

Як повідомляв УНІАН, телеканал на початку липня став фігурантом політичного скандалу між Росією та Грузією. 7 липня Георгій Габунія, ведучий авторської програми P. S., російською мовою звернувся до президента Росії Володимира Путіну і нецензурно облаяв його. 

Георгія Габунію звільнили у серпні після зміни власника. Причиною звільнення провідних журналістів гендиректор телекомпанії назвав конфлікт інтересів. За його словами, звільнення деяких співробітників також відбудеться після того, як вони повернуться з відпустки.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter