Названі найнебезпечніші ділянки синьої гілки київського метро  / фото КП "Київський метрополітен"

Синя гілка метро Києва може зіткнутися із затопленням одразу на декількох ділянках. Про це в інтерв'ю виданню "Телеграф" розповів архітектор, активіст і голова КМЦ "Українське товариство охорони пам'яток історії та культури" Анатолій Фролов.

"Вода також йде у тунелі в районі станції метро "Голосіївська". Це відбувається тому, що знову ж таки, по бидва боки від станції побудували висотки", – каже Анатолій Фролов.

За його словами, тиск на ґрунт зріс через зведення висоток, і в майбутньому це може викликати прорив шахти. Проведення інженерних та архітектурних робіт з укріплення ґрунтів у цій місцевості зіштовхується з двома викликами. По-перше, це застарілий Житловий кодекс, який розробили ще за часів СРСР. Друга проблема криється в недоопрацьованому Генплані: через це КМДА та Київрада не контролюють вимоги до Житлового кодексу.

Відео дня

Проблеми, за словами Фролова, можуть виникнути і на ділянці від станції "Тараса Шевченка" до "Почайної". Ця ділянка знаходиться біля дніпровської гавані, і якщо прорве тунель, то Дніпро піде в шахти і повністю заллє всю лінію.

Ще одна небезпечна ділянка – станція "Героїв Дніпра". Незважаючи на те, що вона дуже мала і низька, над нею збудували торговий центр "Оазис" і торгово-розважальний центр Dream Town.

"На другому етапі при будівництві Dream Town-2, забудовники ТРЦ ще й облаштували басейн. Це ж треба додуматись – басейн поставити над метрополітеном!... Якщо воду треба буде екстрено спускати, то вона може потрапити у метрополітен. Що це буде? Катастрофа", – підсумовує архітектор.

Аварія на синій гілці метро Києва

Дев'ятого грудня рух поїздів на відрізку між "Либідською" та "Деміївською" повністю зупинили через підтоплення тунелю.

Тріщини та просідання грунту на цій ділянці виявили ще на початку листопада, а пізніше через тріщини стала просочуватися вода.

Згодом стало відомо, що відновити експлуатацію тунелю метро між станціями "Либідська" та "Деміївська" планують на початку червня. Як вважають експерти, аварійну частину потрібно не ремонтувати, а будувати заново.

Вас також можуть зацікавити новини: