Найімовірніше, розробка ведеться під потреби майбутньої Playstation 6.
Головний інженер Playstation Марк Церні та віцепрезидент AMD Джек Хуінь оголосили про спільний ШІ-проєкт, який має вивести графіку та ігровий процес в іграх на наступний рівень.
У себе в соцмережах Хуінь повідомив, що проєкт отримав кодову назву Amethyst. Розробка зосередитися на дослідженні можливостей машинного навчання для поліпшення графіки та геймплею в іграх.
Компанії вірять, що нейромережі зможуть стати ключем до переходу заліза на новий етап розвитку. Так, як це, наприклад, зробили графічні прискорювачі свого часу.
Очевидно, що результати проєкту Amethyst пізніше будуть використані в Playstation 6. Можна припустити, що наступна консоль буде активно використовувати нейромережеві апскейлери, що дасть змогу знизити навантаження на залізо і ширше задіяти вимогливі графічні технології, те саме трасування променів, наприклад.
Sony вже використовує власний аналог NVIDIA DLSS в деяких іграх на Playstation 5 Pro - PSSR. Але ця технологія все таки працює не найкращим чином.
Раніше ми розповідали, що Microsoft і AMD уклали партнерство для створення нових консолей Xbox. Схоже, наступні приставки Xbox дійсно працюватимуть на Windows.