Вивчення складу астероїдів допомогло астрономам з'ясувати, як різні елементи розподіляються в Сонячній системі/ ua.depositphotos.com

Вчені вперше виявили молекули води на астероїді - ключове відкриття, яке може допомогти з'ясувати, як Земля могла стати такою блакитною планетою, якою вона є сьогодні.

Як пише Independent, вивчення складу астероїдів допомогло астрономам з'ясувати, як різні елементи, в тому числі вода, розподіляються в Сонячній системі, і як цей розподіл змінювався протягом століть. Оскільки вода є ключовим інгредієнтом для всього життя на Землі, дослідники сподіваються, що це нове розуміння допоможе знайти місця для пошуку потенційного життя як у Сонячній системі, так і за її межами

Зазначається, що вчені  виявили "однозначні" ознаки молекулярної води на астероїдах Ірис і Массалія.

Хоча попередні спостереження виявили певну форму водню як на Місяці, так і на астероїдах, ці дослідження не змогли відрізнити воду від її близького хімічного родича - гідроксилу. У новому дослідженні вчені виявили, що рівень води на астероїді відповідає її кількості на освітленій сонцем поверхні Місяця.

"На астероїдах вода може бути зв'язана з мінералами, а також адсорбована на силікатах, утримуватися або розчинятися в силікатному ударостійкому склі", - зазначають вчені.

Як пояснюють астрономи, астероїди - це залишки процесу формування планет, тому їхній склад варіюється залежно від того, де вони утворилися в сонячній туманності.

Саме тому розподіл води на астероїдах представляє особливий інтерес, оскільки це може пролити світло на те, як вода потрапила на Землю, а також на те, як вода може бути доставлена на потенційно придатні для життя планети за межами нашої Сонячної системи.

Новини космосу

Згідно з новим дослідженням, Місяць поступово стискається, що призводить до зростаючого числа зсувів, які можуть загрожувати майбутнім астронавтам. Природний супутник Землі втратив в окружності цілих 100 метрів за останні кілька сотень мільйонів років, оскільки його ядро охололо.

Міжнародна група дослідників виявила стародавню галактику, яка дуже схожа на наш Чумацький Шлях. Дослідження поставило вчених у глухий кут, адже раніше вважалося, що такі галактики відносно "молоді".