27 січня 2023 року В ТЦ METRO Львів (вул. Городоцька, 300) було відкрито автомат з прийому пластикових пляшок "Япомогабокс". Тепер відвідувачі ТЦ у Львові мають можливість підтримати соціальні ініціативи на вибір, здавши пластикові пляшки на переробку. Цей "Япомогабокс" став вже четвертим боксом в рамках співпраці компанії з ГО "Yapomoga". Раніше аналогічні автомати вже були встановлені у ТЦ МЕТРО Позняки (Київ), METRO Теремки (Київ) та METRO Почайна (Київ).

"Япомогабокс" приймає скручені ПЕТ-пляшки з-під напоїв об’ємом до 2-х літрів, які потім, завдяки підтримці партнерів ініціативи – заготівельної компанії ВТОРМА.UA, відправляться на вторинну переробку. Такий автомат дозволяє здавати на вторинну переробку пластик та водночас допомагати одній з груп реципієнтів – людям похилого віку, дітям чи безпритульним тваринам, а також Збройним Силам України та фандрайзинговій платформі United24.

За кожну пляшку METRO Україна додатково нараховує 10 копійок на допомогу ЗСУ та програму Президента України United24 на відбудову країни. Нагадаємо, що з серпня в київських ТЦ METRO було зібрано біля 3 тонни пластикових пляшок. Сумарно від початку реалізації проєкту – 23 тонни пластику, що перетворилися на добрі справи. Зазначимо, що 1 тонна переробленого пластику, дозволяє зекономити 5,777 квт енергії. Тож за весь об’єм пляшок з боксів, які встановлені в торговельних центрах METRO, можна забезпечити електроенергією невеликий багатоквартирний будинок.

Відео дня

Кришечки від пластикових пляшок громадська організація "Yapomoga" перетворює на очні протези для військових та деталі для бойових дронів ЗСУ, що наближають перемогу.

"Разом з людськими жертвами та руйнуваннями інфраструктури війна принесла в Україну екоцид – небезпечний вплив на навколишнє середовище. До нашого військового, інформаційного та продовольчого фронту додається питання концентрації уваги на вирішенні екологічних проблем. Ми розуміємо, що в такі важкі часи кожному важливо гуртуватися та відчувати себе частиною однієї спільної мети, долучаючись до соціально корисних проєктів. Саме для цього ми продовжуємо реалізацію партнерських ініціатив та закликаємо приєднуватися до них не тільки співробітників компанії та клієнтів, але й всю громаду. Здача на переробку ПЕТ-пляшок – це не тільки допомога в покращенні екологічної ситуації в Україні, свідомий підхід до споживання товарів, але й внесок в нашу спільну перемогу", –  коментує Олена Вдовиченко, генеральна директорка METRO Україна.

"Ми щасливі відкрити нашу першу локацію у Львові з нашим однодумцем і партнером - компанією METRO Україна. Не дивлячись на всю важкість сьогодення, ми все одно продовжуємо розширювати кордони нашого екологічного проекту, тим самим надаючи можливість тепер мешканцям Львова очищувати рідне місто та країну від пластику! Хочу подякувати всій команді компанії МETRO Україна за їх плідну працю і підтримку. Адже з початку війни вони підтримували нашу ініціативу і надавали можливість клієнтам торгівельних центрів не тільки очищувати планету від пластику та допомагати нужденним, а й ЗСУ", - коментує Руфат Раімов, творець та керівник ГО "Yapomoga".

METRO з Україною, для українців! 

METRO Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 19 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії METRO Україна за 2021/2022 фінансовий рік (жовтень 2021 р. – вересень 2022 р.) склав 730 млн. євро. METRO Україна входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 17 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. У той же час METRO MARKETS — це міжнародний онлайн-ринок для професійних клієнтів, який постійно зростає та розширюється з 2019 року. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: протягом багатьох років компанія входить до різних індексів і рейтингів сталого розвитку, зокрема FTSE4Good, MSCI, CDP та індексу стійкості Dow Jones. Компанія представлена у понад 30 країнах та надає робочі місця понад 93 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2021/22 фінансовому році склав 29,8 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de