Експерт розповів про важливість залізниці для військової машини РФ / фото ua.depositphotos.com

Військовий експерт Олег Жданов заявив, що російська армія все ще функціонує за стандартами радянської, яка була заточена під Другу Світову війну. Це стосується і питання перекидання ешелонів техніки, тому залізниця для Росії є "кровоносними артеріями".

Так, на питання підписника про те, наскільки важлива для РФ залізниця і що буде, якщо пошкодити російські тепловози, під час ефіру на YouTube Жданов відповів, що тепловози в основному виконують функцію маневрів. Основну ж силу на залізниці в РФ становлять електровози.

"Кажуть, що там партизанський рух розгортається в Росії, що на Транссибірській магістралі горять шафи з автоматикою, яка керує рухом на залізниці. Плюс є силові підстанції, які забезпечують живлення, тому що електровоз тягне дуже багато, особливо коли йде навантажений склад", – додав експерт.

Відео дня

Що стосується залізничних перевезень, Жданов підкреслив, що то це "основа основ". Якщо стане Транссибірська магістраль, а основні склади знаходяться за Уралом, то для РФ виникне величезна проблема з перекидання техніки з Далекого Сходу на європейську частину Росії.

"Тут те саме. Будь-яка аварія на залізниці призведе до практично, скажу так, не повної зупинки, але до серйозної затримки. На сьогоднішній день російська армія залишилася в рамках старої радянської. А стара радянська була заточена під Другу Світову війну. Це важка бронетехніка. А важка бронетехніка, як правило, гусенична, і ганяти їх маршем... Гусенична колона на добу за нормативом повинна долати не більше 200 кілометрів, тому що така середня швидкість руху гусеничних машин. Змішана колона може до 300 км долати, колісна – до 500 км на добу", – пояснив він.

Україна, навпаки, переходить більше до колісної бази. За словами Жданова, наша армія стає більш мобільною, тоді як Росія "залишається на старих радянських гусянках".

"Тому для них залізниця – це як кровоносні артерії. Немає залізничного сполучення – немає підвезення техніки і боєприпасів, і палива. Ви ж уявляєте, ось ця армада, яку ми оцінюємо в 100-170 тисяч на території України, скільки палива на добу спалює? Його ж треба привезти, а чим везти? Залізнична цистерна. Вони випускають боєприпасів кілька тисяч на добу. Їх же треба привезти. Чим – залізницею. Те саме з втратами. Припустимо, вчора було накриття в Херсонській області 78 одиниць техніки. Це практично півтора ешелона. Тому це архіважливо – залізниця для Російської Федерації", – резюмував Жданов.

"Бавовна" на залізниці

Увечері 6 січня біля Щастя за допомогою саморобного вибухового пристрою українські партизани знищили залізничне полотно на ділянці між Луганськом та селом Лантратівка. Як зазначив голова Луганської ОВА Сергій Гайдай, ця гілка залізниці використовувалася росіянами для транспортування військової техніки, особового складу та боєприпасів.

У ніч на 4 січня в Росії партизани в черговий раз зупинили рух цивільних поїздів і військових ешелонів на ділянці Транссибірської залізниці в районі Красноярська. 

Вас також можуть зацікавити новини: