
Найбільша авіакомпанія Німеччини Lufthansa ввела значні знижки на харчування в літаках. Авіаперевізник взяв на озброєння методику супермаркетів, які знижують ціни на продукти, термін придатності яких спливає.
Як повідомляє Avianews.com, тепер на зворотних рейсах Lufthansa в базові аеропорти Мюнхен та Франкфурт непродані продукти будуть продаватися зі знижкою за єдиною ціною 3,5 євро. Через обмежений термін придатності непродані під час рейсу продукти зазвичай вивантажуються після перельоту і відправляються на утилізацію, що вкрай невигідно перевізнику.
Концепція передбачає, що перед приземленням літака пасажир зможе уточнити, які страви залишилися, і купити їжу з собою. В результаті авіакомпанія не буде платити за утилізацію продуктів.
Дочірні компанії Lufthansa – Austrian Airlines, Swiss і Eurowings почали пропонувати знижки на непродану їжу в 2022 році.
Lufthansa та скасовані рейси
Lufthansa досить часто стикається з проблемою скасованих або перенесених рейсів у зв'язку з чим, питання харчування на борту та утилізації зіпсованих продуктів набуває особливої актуальності.
У червні 2022 року через страйк персоналу авіакомпанії Lufthansa в аеропортах застрягли близько 134 тисяч пасажирів. Профспілки вимагали підвищення зарплати на 10% для 20 тисяч робітників.
15 лютого 2023 року у зв'язку з глобальним збоєм в ІТ-системах авіакомпанії Lufthansa були скасовано або перенесено всі авіарейси.
17 лютого 2023 року Lufthansa була змушена скасувати близько 1300 рейсів. Через страйк, який проходив у семи аеропортах Німеччини, близько 300 тисяч пасажирів не змогли скористатися своїми квитками на рейси.
27 березня 2023 року Німеччину паралізував найбільший за 30 років страйк транспортників. У страйку взяли участь близько 350 тисяч працівників транспорту.