Лілія Пустовіт: У наших еліт слабкий смак, особливо у жінок
Лілія Пустовіт: У наших еліт слабкий смак, особливо у жінок

Лілія Пустовіт: У наших еліт слабкий смак, особливо у жінок

08:00, 11.11.2006
5 хв.

“Відгуки преси мене не дуже хвилюють - ні російські, ні українські. Преса здебільшого взагалі не знайома з модними тенденціями, у багатьох її представників просто низький рівень загальної культури”... Інтерв`ю

Лілія Пустовіт, провідний український дизайнер, відповіла на запитання УНІАН

Лілія, видається, що поняття “українські дизайнери” і “українська мода” стали частиною життя українського бомонда, але чи знають українських дизайнерів представники світових будинків моди, от кутюр?

Лілія Пустовіт: У наших еліт слабкий смак, особливо у жінокНе думаю, що представники українського дизайну такі вже відомі за кордоном. Оскільки ніяких адекватних піар-акций за кордоном не проводилося жодним з дизайнерів останні 5 років (я маю на увазі перш за все участь в одній з fashion week (Лондон, Париж, Мілан, Нью-Йорк). Нашу марку знають завдяки продажам у магазинах, участі у виставках і шоу-румах. Відповідно, знання дуже фрагментарні. Також важливими є особисті контакти дизайнерів з представниками західної преси (наприклад, Journal du Textiles, Paris;) або безпосередньо з дизайнерами, які працюють у модних будинках Європи, у мене ці контакти збереглися з часів роботи в Парижі і завдяки протекції Девіда Фоулі (Великобританія) і Марії Тер-Маркарян (Росія).

Відео дня

 

Як Ви взагалі оцінюєте український ринок авторського дизайну?

Вважаю його занадто авторським. Імена дизайнерів відомі країні, а хто носить їх одяг і де вона продається - відомо десяткам людей. Індустрія як така відсутня.

 

Чи можна порівнювати українську і російську моду, «просунутість» на ринках Росії і України?

«Просунутість» української і російської моди приблизно рівна. Виняток становить Москва, де більше магазинів, що продають одяг вітчизняного дизайну, відповідно - більше покупців.

Як продаються Ваші речі в Москві й Петербурзі? Пробачте, але в торішніх відгуках росіян про Вашу колекцію я прочитала, що у вас «аж надто простий крій, кричущо нехитрі форми, відверте повторення пройденого». Сказали, що Ваша колекція була б доброю для «Наф-нафа» й «Бенетона». Я, зізнатися, подумала, що росіяни таким чином «помстилися» Вам за те, що наша перша леді, з чуток, вибрала своїм дизайнером Вас, а не Юдашкіна.

Лілія Пустовіт: У наших еліт слабкий смак, особливо у жінокРечі чудово продаються в Москві, особливо в мережі BOSCO DI CILIEGI, набагато краще, ніж в українських магазинах. Відгуки преси мене не дуже хвилюють - ні російські, ні українські. Преса здебільшого взагалі не знайома з модними тенденціями, у багатьох її представників просто низький рівень загальної культури, хоча не хочу всіх ображати, є й дуже грамотні хлопці.

Ваш одяг продають у Швейцарії й Італії. А хто її там купує? На який клас розрахований Ваш одяг, що продається на Заході?

У всьому світі дизайнерський одяг розрахований на представників вище середнього класу, наші покупці не виняток, зазвичай, це люди, так чи інакше пов`язані з творчістю, хоча є й жінки, які просто виховують, це їх головна робота.

Як Ви оцінюєте останній показ українських сезонів моди?

Вважаю, що остання Українська ФешнWeek - черговий важливий крок до розвитку індустрії в цілому, хоча все одно цей бізнес в Україні розвивається недостатньо швидко.

Скажіть, Ваші клієнти просто купують речі у Вашому магазині чи замовляють? Чи потрібно Вам знати характер замовника, щоб створити щось для нього?

Клієнти безпосередньо в магазинах купують, а особисті клієнти, з якими ми зустрічаємося в студії, зазвичай, щось замовляють окремо, але коло їх дуже обмежене. Справді, характер замовника впливає на замовлення, так само, що не кожен клієнт стає постійним клієнтом. Це питання спільності інтересів і смаків клієнта і дизайнера.

Ви могли б розповісти про якісь цікаві роботи для своїх зіркових клієнтів (на жаль, це завжди цікавить читачів)? Що цікавого Ви зробили, наприклад, для Маші Єфросініної, Віталіни і Катерини Михайлівни Ющенко, Руслани? Як Ви вигадуєте ділові костюми? Чи можна придумати взагалі щось принципово нове в діловому костюмі?

Багато робимо для Ротару, Віталіни Ющенко - тому що багато спільного на грунті уваги і любові до народного костюма, етнічних елементів. З клієнтами цікаво працювати - із спільних ідей народжуються образи для колекції, на які я сама б не зважилася або не додумалася б до цього, зокрема колекції Poustovit Weekend безпосередньо пов`язані з конкретними клієнтами. Ділові костюми цікаві необхідністю бездоганного крою. З гордістю можу сказати, що наш крій - кращий в Україні, і взагалі я дуже пишаюся своєю командою, це не тільки найбільші професіонали, а й дуже глибокі, творчі люди.

Лілія Пустовіт: У наших еліт слабкий смак, особливо у жінокЯк Ви оцінюєте смак наших бізнес- і політичних еліт? Чи потрібно над цим працювати?

У наших еліт дуже слабкий смак, особливо у багатьох жіночих її представників. Але це - віддзеркалення ситуації в цілому в країні. Гроші вже є, а смак виховується поколіннями. На жаль, роки перебудови і бандитських авторитетів наклали відбиток на всю мораль і соціальний бік життя.

Відомо, що Ви зайнялися дитячою модою. Вже маєте клієнтів?

Дитячою модою зайнялася, коли з`явилися хрещеники (у мене двоє дівчат) і діти у клієнтів. Дуже подобається, плануємо розвинути лінію в майбутньому.

Лілія Пустовіт: У наших еліт слабкий смак, особливо у жінокВи спочатку добираєте тканину, а потім створюєте фасон чи робите фасон на дешевій тканині, а потім переносите на дорогу?

Для складних вечірніх суконь і при розробці нової колекції, зазвичай, спочатку робимо макети, а потім кроїмо з основної тканини. Спочатку важлива ідея, потім добирається тканина, хоча тканина іноді диктує форму або примушує внести зміни до ідеї.

Вам подобається, як одягаються в Києві?

Мені подобається, як одягається молодь в Києві, і одиниці із старшого покоління.

Маша Міщенко

Фото УНІАН і сайту Лілії Пустовіт

 

Новини партнерів
завантаження...
Ми використовуємо cookies
Погоджуюся