Захід уникає реальної боротьби з "тіньовим флотом" РФ, ховаючись за балачками, - аналітики

Країни НАТО бояться затримувати російські танкери у власних територіальних водах навіть за наявності всіх законних підстав.

Країни Заходу уникають реальної боротьби з "тіньовим флотом" російських танкерів, вважаючи за краще нескінченно обговорювати можливі санкції. На це вказують аналітики відкритих даних і військові оглядачі.

Так OSINT-дослідник, що діє під псевдонімом Auonsson, звернув увагу на російський танкер "тіньового флоту" FALCON, який напередодні зайшов у Балтійське море. Судно не підняло прапор країни, не має страховки на випадок аварії, екіпаж вимкнув систему автоматичної ідентифікації, щоб приховати свій маршрут і порт прямування, а також має ще дюжину інших порушень.

Танкер безперешкодно пройшов через територіальні води Данії та Німеччини. З огляду на таку кількість порушень, ці країни мали всі законні підстави затримати судно, доки воно перебувало в їхніх водах, але цього не було зроблено, зазначає дослідник.

"Цей танкер є особливо вигідним варіантом [для затримання], оскільки він не має прапора, страховки та має низку порушень, що дає ширший юридичний простір для дій, аніж більшість інших танкерів-тіньовиків", - пише Auonsson.

Ізраїльський військовий оглядач Ігаль Левін, коментуючи публікацію Auonsson, обурюється пасивністю європейців, які ігнорують реальну можливість нашкодити військовій машині Путіна.

"Ситуація виглядає безглуздо: FALCON має стільки порушень, що фактично є "висячим фруктом", який можна зірвати в будь-який момент з особливою легкістю. Проте, замість активізації дій щодо покарання порушників, європейські країни продовжують обговорювати теоретичні аспекти санкцій проти російського сировинного комплексу", - підкреслив він.

Проблема танкерів у Балтійському морі

Як писав УНІАН, після серії інцидентів з обривом підводних кабелів у Балтійському морі країни НАТО почали час від часу затримувати російські танкери "тіньового флоту", які підозрюють у цілеспрямованому обриві цих кабелів.

При цьому деякі країни, наприклад, Естонія, пішли далі й почали затримувати російські танкери за порушення міжнародних правил навігації. Однак такі випадки досі залишаються поодинокими.

Мабуть, у відповідь днями Росія вперше затримала танкер, який вийшов з естонського порту і прямував на захід.

Вас також можуть зацікавити новини: