18 з 23 пілотів авіакомпанії "Алтайавіа" відсторонені від польотів / Колаж УНІАН, скриншот відео, фото vitalykuzmin.net, фото REUTERS

На тлі повномасштабного російського вторгнення в Україну російська авіація переживає гостру кризу, оскільки в РФ почався гострий дефіцит висококваліфікованих пілотів.

Як повідомляють росЗМІ, 18 з 23 пілотів авіакомпанії "Алтайавіа" відсторонили від польотів. Пілоти були відсторонені за приписом Державіанагляду країни-агресора. 

Наглядовий орган виявив в діяльності "Алтайавіа" майже 40 порушень федеральних авіаправил. Повідомляється, що авіакомпанія допустила до рейсів 18 пілотів, які не пройшли в повному обсязі періодичну теоретичну підготовку з виконання всіх процедур при польотах і дій в аварійних ситуаціях. 

Відео дня

Також від виконання самостійних робіт були відсторонені дев'ять з 19-ти авіатехніків - вони не в повному обсязі пройшли періодичну підготовку і стажування. 

Крім того, Державіанадзор призупинив експлуатацію двох з 14-ти вертольотів: Мі-8 (RA-22412) і AS-350 (RA-07214). У першого виявлені пошкодження поза допусків, а у другого — не виконана директива льотної придатності з вичерпаним терміном виконання. 

Також повідомляється, що в рамках системи управління безпекою польотів були виявлені наступні порушення:

  • не реалізована процедура по виявленню і розслідуванню відхилень від правил і процедур, зокрема, допустимих порушень в техніці пілотування;
  • компанія не веде відстеження і контроль компонентів з обмеженим ресурсом; 
  • відносно одного AS-350 не ведеться відстеження і контроль директив льотної придатності, відсутній актуальний реєстр директив; 
  • компанія допустила до виконання 11 польотів вертоліт, який не пройшов необхідне техобслуговування; 
  • на складі несправні компоненти зберігаються разом з справними; 
  • в організації не гарантовано використання при техобслуговуванні справного обладнання; 
  • при проведенні комплексної перевірки виконаного польоту в льотну службу не передаються копії запису звукової інформації;
  • вертольоти AS-350 не відповідають типовій конструкції (не обладнані радіостанцією і / або аварійним радіомаяком);
  • програма техобслуговування вертольотів AS-350 не відповідає положенням затвердженої розробником повітряного судна експлуатаційної документації; 
  • систематично техобслуговування вертольотів виконується з порушенням вимог експлуатаційної документації; 
  • у бортові журнали не вноситься інформація про час вильоту і прибуття вертольотів;
  • не контролюється своєчасність зняття польотної інформації з накопичувачів; 
  • при підготовці до польотів в осінньо-зимовому періоді не відпрацьовуються технологія взаємодії членів екіпажу при заході на посадку в разі потрапляння в умови сніжного вихору і обмеженої видимості; 
  • при підготовці до польотів у весняно-літньому періоді не проводиться тренування по виключенню і запуску двигуна в польоті; 
  • при кваліфікаційній перевірці один з пілотів виконав два польоти замість необхідних п'яти.

Крах російської авіації

У березні 2022 року світові авіагіганти Boeing і Airbus припинили роботу в РФ через що виникла нестача запчастин для ремонту літаків.

Авіарегулятори зупинили дія сертифікатів придатності літаків російських авіакомпаній. Тому для них закрили небо всі європейські країни, а також США, Канада і ряд інших.

26 вересня 2022 року стало відомо про те, що російські авіакомпанії виключили з найпрестижнішого рейтингу.

Станом на 18 листопада 2022 року близько 50 літаків "Аерофлоту" перебували в простої, а половину з них розібрали на запчастини.

У лютому 2023 року ЗМІ писали про те, що росіяни літають на літаках, які розвалюються в повітрі. При підльоті до Красноярська на висоті 11 000 метрів в "Боїнгу" сталася розгерметизація салону.

Вас також можуть зацікавити новини: