Інтерв'ю

"Сексуальна освіта – це не про те, як займатися сексом і в яких позах. Це про вміння захистити себе від сексуального насильства"

"Сексуальна освіта виконує стримуючу роль. Ми даємо дітям інформацію, вони більше знають і розуміють - що після сексу можна завагітніти, що незахищений статевий акт може спричинити захворювання, що через оральний секс теж можна заразитися ... Важливо, щоб тема сексу не була забороненою та табуйованою. Адже заборонений плід - солодкий"

"Чомусь, коли ми розповідаємо дітям щось про відносини чоловіків і жінок, ми завжди починаємо з любові - чоловік і жінка полюбили один одного - і тільки потім переходимо до сексу. А от коли ми говоримо про людей із гомосексуальною орієнтацією, то чомусь безпосередньо починаємо з сексу"

читати далі
"Путін до кінця свого життя зміцнив свій диктаторський режим та впевнено рухається шляхом Кім Чен Ина" (рос.)

Якщо десь у європейській частині Росії людина йде з бородою, а на грудях у неї хрест - їй скрізь дорога відкрита. А якщо з бородою, але без хреста - це вже практично екстреміст і терорист

Кримські татари були не потрібні ані американцям, ані європейцям, ані Росії, але коли був захоплений півострів Крим - все ними зацікавилися

читати далі
"Як жінка я не ходив в мечеть принципово, мене обурювало, що треба заходити з окремого входу. Як тільки я почав «зчитуватися» як чоловік, спокійно ходжу в мечеть"

"Є країни, в яких добре ставляться до трансгендерів, але вбивають геїв ... В Ірані держава фінансує з держбюджету більшу частину операцій для трансгендерних людей, в цей же час існує закон, коли гомосексуальних людей забивають камінням"

"В Україні відчувається відчутна різниця з Росією, тут ти можеш не думати щохвилини, як перейти вулицю, щоб тебе не помітили"

читати далі
"Міністерство раніше живилося ззовні, отримувало різні доплати від різних людей... Коли все скінчилось, у багатьох співробітників зникла фінансова мотивація"

"Інвентарний парк "Укрзалізниці" за низькою ціною надавався своїм компаніям і за великі гроші, які осідали в приватних кишенях. Цього більше немає, і "Укрзалізниця" стала заробляти в цій сфері додатково близько 300 мільйонів гривень на місяць"

"Якби у 2015-ому або 2016 році на дороги виділили навіть 100 мільярдів доларів, то ремонтувати їх не було б кому. Не було жодної нормальної компанії, техніка була знищена, люди розбіглися"

читати далі
завантаження...

Чи подобається Вам сайт?
Залиште свою думку

+
Погоджуюся
Продовжуючи переглядати www.unian.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом , і погоджуєтеся c Політикою конфіденційності