
Міжнародний пісенний конкурс "Євробачення" показав новий логотип, який присвячений 70-річчю шоу.
На зображенні можна помітити графічний елемент - "Серце-Хамелеон". Воно символічно складається з 70 шарів - по одному за кожен рік історії пісенного конкурсу. Він, за словами організаторів, адаптувався, як хамелеон, під особливості співаків, культуру їхньої країни, однак завжди залишався серцем конкурсу.
"Святкування 70-річчя об'єднання "United by Music" у оновленому вигляді", - підписали організатори та опублікували на офіційній сторінці в інстаграм Eurovision.
До речі, логотип Eurovision Song Contest було створено Європейською мовною спілкою (EBU) у співпраці з британською студією PALS.
"Євробачення завжди розвивається музично, культурно та креативно. Це оновлення шанує 70 неймовірних років та готує бренд до захопливого майбутнього. Воно сміливе, грайливе та повне серця - як і сам конкурс", — зазначив директор "Євробачення" Мартін Грін.
До слова, у 2026 році конкурс буде відбуватися у Австрії, адже цього року переміг артист JJ. Поки точно невідомі дати заходу та місто-господар. Та ця країна вже втретє буде приймати міжнародний пісенний конкурс у себе. Вперше Австрія здобула перемогу на конкурсі у 1996 році завдяки Удо Юргенсу з піснею "Merci, Chérie". Потім у 2014 артист Кончіта Вурст з композицією "Rise Like a Phoenix" привезла перше місце, а у 2025 JJ із піснею "Wasted Love" підкорив серця Європи.
Нагадаємо, раніше співачка Анна Трінчер зізналася, чи варто її чекати на "Євробаченні".