ТікТок - це потужний інструмент популяризації та розкрутки Національного університету культури і мистецтв / фото instagram.com/poplavskiy_michail/

Ректор Київського університету культури Михайло Поплавський заявив, що його стратегічний план – створювати сучасний україномовний контент і просувати його у світовий інформаційний простір через соціальні мережі. Відкриття в Університеті культури першого в світі і в Україні ТікТок факультету - теж частина цього плану, зазначив він.

"Це потужний інструмент популяризації та розкрутки Національного університету культури і мистецтв, підтримки його іміджу та лояльності до бренду. До речі, цього року саме через соцмережі ми набрали студентів. Зараз йде інформаційно-інтелектуальна світова революція, битва мізків. Все це збіглося з економічною кризою, коронавірусом, що вибило багатьох людей зі звичного ритму життя і ще більше занурило в соціальні мережі. Особливо молодь, яка майже не дивиться телевізор, на жаль, мало читає книги", - розповів Поплавський в інтерв'ю "Факт".

Він додав, що з цією цільовою аудиторією потрібно спілкуватися на молодіжному сленгу.

Відео дня

"Тому я створюю сучасний україномовний контент, просуваю його у світовий інформаційний простір через соціальні мережі. Це мій стратегічний план. Ми готуємо українських блогерів, лідерів думок 21 століття. І відкриття в Університеті культури першого в світі і в Україні ТікТок факультету - теж частина цього великого плану", - пояснив ректор. 

фото instagram.com/poplavskiy_michail/

На запитання журналіста, скільки він заробляє в соцмережах, Поплавський відповів, що вони - виключно іміджевий інструмент для популяризації університету.

"Краща монетизація - це довіра і повага, їх не купиш. Ми створюємо українські проекти і популяризуємо їх. Хочу, щоб наші українські тренди були в топі і світ знайомився з нашою культурою, піснею, кухнею, традиціями. Ми повинні показати, що українське - це модно, це в тренді і за цим майбутнє!"- заявив він.

фото instagram.com/poplavskiy_michail/

Щоб витримувати конкуренцію з молодими блогерами, потрібно системно працювати в соцмережах, переконаний ректор Київського університету культури.

"Аналізувати тенденції і створювати власні українські тренди, бути унікальним і цікавим. Комунікувати з фоловерами, залучати до обговорення, робити контент-аналіз і висновки, що саме цікаво їм. Дивувати креативними підходами і представляти якісні драйв-тренди. Здивувати - значить перемогти! - розповів Поплавський. - Щопонеділка я проводжу прямі ефіри, спілкуюся з передплатниками і відповідаю на їхні гострі запитання. Я розігрую призи, гроші, машини для українців. Невимушеними розмовами, гумором, піснями, танцями, мемами ми залучаємо все більше нової української аудиторії, охоплення 83% саме в Україні – це хороший результат. Щоб завоювати і утримувати аудиторію, потрібно апелювати до емоцій і почуттів і управляти її енергією".

фото instagram.com/poplavskiy_michail/

У жовтні 2021 року комунікаційна група dentsu Ukraine і дослідницька компанія HypeAuditor підготували рейтинг лідерів думок в Instagram і TikTok на українському ринку. Поплавський став лідером рейтингу в Instagram, у нього 4,6 млн підписників, 83% з них – з України. Про це писав профільний маркетинговий портал MMR. 

Український сервіс пошуку та перевірки блогерів trendHERO в кінці грудня минулого року опублікував рейтинг блогерів України в 2021 році за приростом підписників. Поплавський наростив свою аудиторію майже на 5 млн підписників протягом року і вийшов на перше місце зі значним відривом від найближчих конкурентів.  Зараз у нього 6,4 млн підписників.

фото instagram.com/poplavskiy_michail/