Ілюстрація REUTERS

Соціальна мережа Facebook, що належить однойменній американської компанії, заявила про запуск політики маркування контрольованих державами засобів масової інформації (ЗМІ).

Читайте такожFacebook знайшов 50 мільйонів фейкових постів про коронавірус

Про це повідомив очільник відділу Facebook з кібербезпеки Натаніель Глайхер в офіційному блозі компанії.

Відео дня

«Кілька місяців тому ми повідомили про плани маркувати контрольовані державами ЗМІ, а тепер заявляємо про фактичний запуск такої політики», - написав він.

Також Глайхер повідомив, що пізніше в цьому році соцмережа також почне маркувати рекламу від таких ЗМІ.

У Facebook також наголосили, що для визначення таких ЗМІ аналізуватимуть такі фактори: структура власності, редакційна політика, інформація про журналістів, джерела фінансування.

Згідно з повідомленням, такі ЗМІ зможуть оскаржити маркування.

Як повідомляв УНІАН, у квітні в компанії Facebook заявили, що будуть попереджати користувачів своєї соціальної мережі про фейки і дезінформацію щодо коронавірусної інфекції COVID-19.

Довідка УНІАН. Facebook - американська технологічна компанія, що володіє однойменною соціальною мережею. Станом на березень 2020 року користувачами соцмережі є більше 2 млрд людей. Засновником і генеральним директором компанії є Марк Цукерберг.