этот материал доступен на русском

Українці стали менше цікавитися комедіями й більше дивитись історичні фільми – опитування

14:09, 18 вересня 2019
Кіно і музика
4165 0
Вподобання конкретних жанрів кіно залежить від освіти / Фото УНІАН

37% опитаних українців визначили комедію своїм найулюбленішим жанром і 31% заявили, що найбільше люблять дивитись історичні фільми, ще 25% – прихильники мелодрам.

Про це свідчать результати опитування, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг» у вересні 2019 року.

Читайте такожЗ'явився трейлер номінованого на Оскар фільму про Крим "Додому"

У переліку найпопулярніших жанрів також опинились документальні (18%) і пригодницькі стрічки (15%), бойовики – 14%. Кожен десятий зазначив, що любить драми.

Трилери популярні серед 7%, жахи – 6%, любителів містики всього 5%, еротики – 2%.  Лише 4% не люблять фільми й кіно взагалі.

Але соціологи зауважують, що фанатів комедії у порівнянні з десятьма попередніми роками стало менше – з 45% до 37%, менше стали дивитись також пригодницькі фільми (15% проти 24%), дещо поменшало прихильників мелодрам.

«У динаміці збільшилась кількість тих, хто полюбляє фантастику, також дещо зріс інтерес до історичних фільмів та документальних стрічок», – кажуть експерти.

Комедії, бойовики, фантастику, фільми жахів і трилери найбільше люблять молодші респонденти. Водночас представники старших вікових груп цікавляться переважно історичними фільмами й мелодрамами.

Кіновподобання помітно відрізняються за статтю, наголошують соціологи.

Жінки, зокрема, у п’ять разів більше люблять мелодрами і втричі – драми. Також їм більше, ніж чоловікам, до вподоби комедії (41% і 32%). Чоловікам же імпонують бойовики та історичні й документальні стрічки, а також фантастика.

Крім того, вподобання конкретних жанрів кіно залежить від освіти. Так, люди з вищою освітою більше дивляться історичні, пригодницькі, документальні фільми й фантастику, комедії, трилери. Людей з середньою освітою більше за інших цікавлять бойовики та мелодрами.

Раніше повідомлялось, що 31% українців готові платити за легальний контент. Рік тому цей показник становив 13%. І все більше людей вважають, що боротися з піратством необхідно.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter