У 2020 році витрати Netflix на створення контенту склали 11,8 мільярда доларів / фото ua.depositphotos.com

У 2021 році сервіс Netflix планує витратити на виробництво власного контенту 17 мільярдів доларів.

Про це йдеться у квартальному звіті стрімінгу, повідомляє variety.

Відзначається, що за перші місяці цього року загальний приріст підписників склав лише 4 мільйони осіб при загальній аудиторії у 208 мільйонів. Це пов'язано з тим, що через пандемію коронавірусу було випущено малу кількість оригінальних фільмів і серіалів.

"Тому сервіс прийме ґрунтовні заходи з виробництва нового контенту", - зазначив глава по контенту Тед Сарандос.

Читайте такожЩо подивитися на вихідних: новинки французького кіно та фінал серіалу «Сокіл і Зимовий солдат»

Варто відзначити, що у 2020 році витрати Netflix на створення контенту склали 11,8 мільярда доларів, а у 2019 - 14 мільярдів доларів.

Аналітики прогнозують, що до 2026 року сума щорічних витрат може збільшитися до 26 мільярдів доларів.

Вас також можуть зацікавити новини:

Читайте новини шоу-бізнесу, гороскопи на каналі УНІАН Lite в Telegram