У 2021 році сервіс Netflix планує витратити на виробництво власного контенту 17 мільярдів доларів.
Про це йдеться у квартальному звіті стрімінгу, повідомляє variety.
Відзначається, що за перші місяці цього року загальний приріст підписників склав лише 4 мільйони осіб при загальній аудиторії у 208 мільйонів. Це пов'язано з тим, що через пандемію коронавірусу було випущено малу кількість оригінальних фільмів і серіалів.
"Тому сервіс прийме ґрунтовні заходи з виробництва нового контенту", - зазначив глава по контенту Тед Сарандос.
Варто відзначити, що у 2020 році витрати Netflix на створення контенту склали 11,8 мільярда доларів, а у 2019 - 14 мільярдів доларів.
Аналітики прогнозують, що до 2026 року сума щорічних витрат може збільшитися до 26 мільярдів доларів.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Що подивитися на вихідних: захвалений критиками "Мінарі" і ода Чедвіку Бойзману
- Мультфільм "Душа" отримав головний приз премії "Енні"
- Репер Снуп Догг зіграє у вампірському трилері "Денна зміна"
- Затишшя перед бурею в стилі бадді-муві: з чим "Сокіл і Зимовий солдат" підходить до фіналу
- Стала відома нова дата прем'єри фільму Гая Річі "Гнів людський" в українських кінотеатрах