
PRM – бренд, який відомий своїм неперевершеним асортиментом та інноваційним підходом до моди серед усіх поціновувачів преміум одягу та взуття. 2024 рік для PRM вже став переломним, адже бренд зробив одразу декілька кроків для свого розвитку та покращення.
Серед таких подій відкриття першого концептстору у Варшаві, де гості можуть насолодитися не лише модою, а й справжнім мистецтвом і музикою; співпраця з новими брендами, включно з тими, які вперше представлені на ринку; а також оновлення іміджу в соціальних мережах, що підкреслило амбіції компанії стати беззаперечним лідером у сегменті високої моди та вуличного стилю в Центрально-Східній Європі. Так, можна сміливо заявити, що PRM пропонує не просто одяг, але й нові емоції та натхнення.
Концепт-простір PRM — поєднання мистецтва і вуличного стилю
PRM — це не просто магазин, це клуб для гедоністів з почуттям стилю. PRM створений для тих, хто любить експериментувати з модою та бачить у ній нескінченне поле для творчості та самовираження. І відтепер шанувальники такого підходу можуть насолодитися унікальним шопінг-досвідом у першому PRM Concept Store у Варшаві, розташованому в історичній Фабриці Норбліна на вулиці Желязній 51/53. Уявіть собі місце, де вулична мода танцює танго з люксом, а попкультура фліртує з андеграундом — саме так можна описати цей простір.
На нульовому рівні Пасажу Вернера, відвідувачів чекає майже 600 квадратних метрів моди й натхнення. Тут можна не тільки придбати одяг від таких світових брендів, як Maison Margiela, Rick Owens, Kenzo та A Bathing Ape, але й насолодитися мистецтвом і дизайном. Так, наприклад, у просторі можна знайти дизайнерські об’єкти колекціонування та ексклюзивну колекцію раритетних вінілових платівок, ретельно відібрану музикантом Войтеком Мазолевським.
Особливістю PRM Concept Store є його унікальний підхід до шопінгу як до досвіду, а не лише як до вибору чергової речі в гардероб. Для тих, хто цінує приватність, магазин пропонує персональні покупки зі стилістами у спеціально відведених зонах. За словами директора бренду PRM Каміла Баєлека, PRM — це не просто місце для покупок, а й простір для зустрічей модної спільноти, що робить його єдиним у своєму роді. Відкриття такого місця стало важливим не лише для магазину чи бренду, а й для всього мультифункціонального комплексу. Цей концепт-стор став новим еталоном у світі шопінгу, де мода, мистецтво і музика створюють неповторну атмосферу, що надихає відвідувачів і залучає нових шанувальників.
На сьогодні у Польщі немає аналогів цього модного простору. Такий проєкт зміг втілитися у життя завдяки об’єднанню досвіду Sneakerstudio з PRM під керівництвом Answear.com. PRM поєднує люкс та streetwear на 12 ринках, чим обʼєднує креативних і сміливих людей. І це не лише про моду: у просторі є як останні колекції кросівок, так і вишукані колекційні речі. Це місце, де мода зустрічається з мистецтвом, де вулиця обіймається з подіумом, і де кожен може стати зіркою свого власного стильного всесвіту.
Нові співпраці й не менший преміум для PRM
2024 рік для PRM — рік не лише власних відкриттів, а й нових комунікацій і співпраць. Серед нових партнерів — такі відомі імена як Kenzo, Fiorucci, Neighborhood, Sporty&Rich, Common Projects та A Bathing Ape. Це не просто співпраця — це подія у світі модних можливостей, яка означає нові відкриті горизонти для шанувальників ексклюзивного стилю.
Уявіть собі, що ви заходите в магазин, де разом співіснують витонченість і авангард, де люкс плавно переходить у streetwear. У PRM можна знайти все, від культових кросівок A Bathing Ape до унікального міксу яскравих кольорів у аксесуарах від Kenzo. Це місце, де мода стає частиною вашого життя, перетворюючи кожен день на свято стилю та краси. У новому просторі, так само як і на сайті магазину https://prm.com, можна знайти італійські ретро-мотиви Fiorucci, урбаністичну моду від Neighborhood, чи поєднання спорту й елегантності від Sporty&Rich. Якщо ви шукаєте щось справді неповторне, то PRM — це саме те місце, де є як лімітовані колекції, так і знамениті популярні моделі.
Окрім нових партнерств, PRM так само залишився найбільшим провідником найбільш впізнаваних брендів вуличної моди у Центрально-Східній Європі. Такий формат став однією з головних складових успіху цього преміуммаркету. Клієнти магазину так само можуть придбати останні колекції від гігантів вуличної моди, таких як Supreme, Off-White, Palace та інших. Партнерство з такими гравцями високої моди — це показник рівня, якого тримається бренд. Відтепер PRM — це не просто модний магазин, це місце, де модні тренди оживають, а стиль стає способом життя і джерелом натхнення.
Ексклюзивні колекції у PRM
Окрім нових брендів, PRM продовжує працювати у партнерстві з багатьма всесвітньо відомими модними домами та популяризувати їх лімітовані колекції в тому числі. У цьому році магазин перевершив сам себе за кількістю обмежених колекцій та колаборацій — так PRM став провідником для таких релізів як Rick Owens x Dr. Martens та MM6 Maison Margiela x Salomon, які поєднують у собі унікальні стилі відомих дизайнерів.
Колекція Rick Owens x Dr. Martens представляє інноваційний погляд на класичне взуття останнього, якість та довговічність одного бренду з авангардним підходом другого. Це взуття одночасно є проявом елегантності, бунтарства та високої моди, що поціновувачі вважатимуть справжнім мистецтвом.
Співпраця MM6 Maison Margiela x Salomon також є прикладом вдалого симбіозу у світі високої моди, натхненна спортом і стилем одночасно. Ця колекція пропонує інноваційне взуття, яке ви точно ніколи до цього не бачили. Це поєднання авангарду Maison Margiela з технологічними рішеннями Salomon створило продукт, який не лише виглядає цікаво, а і є справжнім комфортним і функціональним взуттям.
Завдяки таким ексклюзивним партнерствам PRM став простором з унікальними речами та досвідом. Це справжній рай для ентузіастів у світі стилю, де завжди є щось нове і цікаве для тих, хто цього шукає. Кожна річ стане особливою історією та неповторним акцентом у гардеробі модника чи модниці.
Оновлення соцмереж як оновлення бренду
Кінець березня 2024 року став проривним для бренду PRM, і мова йде не лише про відкриття унікального простору. Компанія провела масштабний ребрендинг, освіживши свій візуальний стиль та оновивши маркетингову стратегію.
Новий логотип, оновлений дизайн магазинів та свіже бачення — все це відображає сучасні тенденції дизайну, зберігаючи при цьому впізнаваність та унікальність PRM. Тепер PRM — це не просто магазин одягу, а справжнє втілення сучасного стилю та креативності. Новий логотип PRM є більш мінімалістичним та впізнаваним, що відповідає трендам цифрового дизайну. Навіть використовувані кольори змінилися, аби краще відповідати преміум-сегменту, яким себе позиціює бренд. Новий шрифт, обраний для комунікацій бренду, покращив читабельність та підкреслив сучасність PRM.
Не можна не згадати й про оновлення соцмереж PRM. Новий Instagram акаунт бренду — це справжня скарбниця натхнення для модників. Новий підхід, який помітний в оновлених соковитих фото зі стильним образами та ексклюзивними анонсами зробив сторінку бренду не просто частиною маркетингу, а й справжнім натхненням для клієнтів. Бренд не тільки слідкує за трендами, але й сам створює їх, надихаючи своїх підписників на нові модні експерименти, а також описує свою власну історію.
Цей рік став роком великих змін для бренду. Всі ці події — від відкриття оффлайн-простору до оновлених соцмереж — зробило PRM справжнім лідером у світі високої моди та вуличного стилю. Бренд зміг не тільки зберегти свою ідентичність, але й вивести її на новий рівень. PRM довів, що вміння змінюватися та адаптуватися до нових умов — це запорука успіху. Бренд став справжньою спільнотою для поціновувачів краси та стилю — і це лише початок його шляху у цьому. Слідкуйте за оновленнями PRM, адже цей бренд точно знає, як зробити ваше життя ще більш стильним та креативним!