УНІАН довіряє 33% опитаних

Сайт УНІАН увійшов до топ-5 онлайн-ЗМІ за довірою серед топ-менеджерів та власників компаній.

Читайте такожНовини у фотографіях. УНІАН завів сторінку в Instagram

Про це свідчать результати анонімного опитування серед власників бізнесів та керівників компаній з різних галузей, проведеного PR-агенцією PointeR Agency.

Відео дня

Найвищий рівень довіри викликають суспільно-політичні та ділові ресурси з високим рівнем репутації. Серед таких - й УНІАН. Його читають та йому довіряють 33% опитаних українських топ-менеджерів та власників бізнесу.

На першому місці, за результатами опитування, - НВ, на другому- "Українська правда", третя позиція - у Delo.ua. УНІАН посів четверту сходинку, на п'ятій розмістився сайт Liga.net.

УНІАН читають 33% опитаних українських топ-менеджерів та власників бізнесу / PointeR Agency

За словами співвласниці агенції Олесі Стойко, карантин сьогодні суттєво трансформує ринок інформації. У багатьох онлайн-ЗМІ з хорошою репутацією в березні в порівнянні з лютим відвідуваність збільшилася удвічі. 

Читайте такожЗростання негативних емоцій на карантині більше фіксується серед молоді – соціологи

"Тенденції такі, що читач зараз шукає достовірну інформацію. А знайти він її може тільки на авторитетних ресурсах. Більш того, культура споживання контенту не піде на спад після карантину. Навпаки, коли люди звикнуть до якісної експертизи – вони навряд чи знизять свою планку в майбутньому. Особливо якщо ми говоримо про бізнес, якому важливо стежити за новинами у своїх галузях, а також в економіці та політиці", - наголошує Стойко.

Також опитування показало, що респонденти досить часто перевіряють стрічку новин. 68,2% роблять це кілька разів на день, 22,7% – хоча б раз на день, 9,1% – раз на тиждень. Таких, хто взагалі б не цікавився новинами, немає.

Респонденти досить часто перевіряють стрічку новин / PointeR Agency

Серед джерел інформації на першому місці - Facebook, де новини читають 86,4% опитаних. Далі з великим відставанням ідуть Telegram-канали та новинні сайти, які переглядають дві третини опитаних. Кожен п’ятий отримує новини через Youtube та радіо. Найменше уваги приділяють телебаченню та друкованим ЗМІ.

Серед джерел інформації на першому місці - Facebook / PointeR Agency