
Коли дивишся на пакування їжі та напоїв в американських супермаркетах, насамперед дивує, що все навколо таке величезне.
Сьогодні розглянемо, чому в Америці все настільки більше.
Чому в Америці великі упаковки їжі
Одна з головних причин криється в популярній у США моделі "купуй більше - плати менше". Американці часто закуповуються оптом, щоб у довгостроковій перспективі заощадити багато грошей. Особливо добре це простежується на прикладі таких магазинів, якCostco, Sam's Club.
Цьому сприяє і розвинена культура споживання. Американській культурі властиве прагнення запасатися, щоб під рукою завжди було все необхідне і в потрібній кількості.
Магазини в передмістях і сільській місцевості бувають дуже далеко, а тому закуповуватися доводиться одразу на тиждень, а то й два. До того ж у багатьох великі сім'ї.
З цієї причини в американців не тільки великі холодильники та морозилки, а й комори в їхніх будинках. Це дає змогу зберігати і заморожувати великий обсяг продуктів.
Останньою причиною є маркетинг і психологія. Річ у тім, що з погляду покупця велика упаковка має вигідніший вигляд, ніж кілька маленьких. Тому люди вважають, що купивши про запас вони роблять вигідну покупку.
В умовах інфляції бренди йдуть двома шляхами: або зменшують обсяг за колишньої ціни, або зберігають обсяг і збільшують ціну. У США віддають перевагу другому варіанту.
Усі ці фактори логічно пояснюють, чому в Америці великі упаковки їжі.
Водночас у країнах ЄС та Україні частіше зустрічаються більш компактні упаковки. Європейців більше хвилює питання клімату та переробки сміття, тоді як українці звертають увагу на економію. Невеликі упаковки дають змогу разово витратити менше грошей. Однак і в нас є можливість купувати товари в магазині великими упаковками, хоча це і не так повсюдно як у США.