В Москве теперь думают, как снизить поднявшиеся из-за путинских «антисанкций» цены / REUTERS

Союз споживачів Росії має намір створити інтернет-базу цін на продукти у Москві, що, як планується, підвищить конкуренцію між магазинами і дозволить стримати зростання цін.

Росстат зафіксував зростання цін на продукти, ввезення яких в Росію було заборонено з 7 серпня у відповідь на західні санкції.

Про це газеті "Известия" розповів голова Союзу споживачів Росії Петро Шелищ.

Відео дня

За задумом творців, у базі будуть позначені роздрібні ціни на конкретні види продуктів із зазначенням їх ваги та виробника для тих магазинів, які візьмуть участь у проекті.

"Користувач "забиває" у пошуку товар, який його цікавить і бачить, в яких магазинах він є і де краща ціна. Або шукає відразу кілька продуктів і бачить вже, де весь комплект придбати вигідніше", - пояснив Шелищ. За його словами, сервіс в першу чергу призначений для тих людей, "яким важливий кожен рубль".

Голова столичного департаменту торгівлі і послуг Олексій Немерюк повідомив, що влада міста готова підтримати проект, пише видання.

Читайте також"Друзі" Росії вже придумали, як обійти продуктове ембарго

Росстат 20 серпня оприлюднив дані зі зростання споживчих цін на продукти харчування в період з 12 по 18 серпня. Найпомітніше ціни зросли за минулий тиждень на курятину - вона стала дорожчою на 0,9%. Свинина подорожчала на 0,5%. Ціни на рибу морожену, сосиски, сардельки, ковбаси варені, консерви м'ясні зростали в тій же динаміці, що і "несанкційні" пшоно і горілка - на 0,3%.

Читайте такожСанкції Путіна підняли ціни на продукти в Росії