Ілюстрація REUTERS

Американська асоціація кінокомпаній (MPAA) випустила звіт, в якому говориться, що світовий ринок розваг досяг нового максимуму у 2018 році, заробивши 96,8 мільярда доларів.

Читайте такожReuters заявив про плани Apple представити новий відеосервіс

Про це повідомляє портал ITC.ua.

Відео дня

"Зокрема, зазначається високий темп зростання сервісів потокового відеомовлення. Кількість передплатників зросла до 613 мільйонів у всьому світі, що на 27% перевищило показники 2017 року. Вперше передплатників стрімінгових сервісів стало більше, ніж абонентів кабельного телебачення, яких зараз налічується 556 мільйонів", - йдеться в повідомленні.

Попри зростання аудиторії стрім-сервісів та незначне скорочення абонентів кабельних мереж, останні, як і раніше приносять найбільший прибуток, збільшивши свої доходи за минулий рік на 6,2 мільярда доларів (118 мільярдів доларів). На другому місці знаходиться супутникове телебачення, третіми йдуть сервіси потокового мовлення. Глобальний дохід цифрової дистрибуції зріс на 34%, тоді як продажі фізичних носіїв скоротилися на 14%. Очевидно, що дедалі більше людей воліють купувати музику і фільми в цифровому вигляді, а не на дисках.

"У 2018 році на походи в кіно люди витратили 41,1 мільярда доларів, на домашній медіаконтент - 55,7 мільярда доларів. Цікаве спостереження: в Європі, на Близькому Сході та в Африці витрати скоротилися, а в Китаї та в країнах Азії істотно зросли. Світовий ринок 3D-фільмів впав на 20% і досяг рівня 2013 року", - підкреслює видання.

Ринок потокового мовлення в останні роки істотно зріс завдяки таким компаніям, як Amazon, CBS, Hulu і Netflix, які вже на рівних конкурують з традиційним телебаченням. І це тільки початок, враховуючи, що незабаром до них приєднаються Apple, Disney і NBCUniversal.