Ілюстрація \ REUTERS

Стримінговый сервіс Netflix в наступному році може втратити до 4 млн передплатників через високу вартість передплати на тлі більш вигідних пропозицій конкурентів.

Читайте такожNetflix врятував від закриття історичний нью-йоркський кінотеатр Paris

Про це повідомляє MarketWatch з посиланням на оцінку провідного аналітика компанії Needham Лори Мартін, передає kommersant. Передплатники Netflix платять щомісяця від $9 до $16. А аналогічні сервіси конкурентів Disney+, Apple+, Hulu, CBS All Access і Peacock обходяться передплатникам всього в $5-7 місяць. Якщо Netflix не запустить додатково більш доступний варіант передплати, його клієнти можуть перейти до конкурентів, вважає аналітик.

Відео дня

Підписка на Netflix коштує дорожче, оскільки сервіс пропонує можливість перегляду контенту без показу реклами. На думку аналітика, Netflix міг би ввести шість-вісім хвилин реклами в кожну годину перегляду контенту, що дозволить знизити вартість щомісячної підписки до $5-7 місяць. Відсутність такої альтернативи веде до скорочення числа передплатників і подальших збитків. Якщо зменшиться число американських передплатників, які приносять сервісу в три рази більше прибутку, ніж закордонні, Netflix може недоотримати в наступному році $260 млн прибутку.