
Американський косметичний бренд Rhode, заснований моделлю Гейлі Бібер, опинився у центрі гучного скандалу після презентації нової рекламної кампанії.
Обличчям бренду стала 25-річна російська модель Анна Горяінова, яка співпрацює з московськими брендами. Це викликало різку реакцію серед споживачів, особливо українців. Вони звинувачують компанію у нечутливості та ігноруванні контексту війни, наголошуючи, що залучення російських моделей зараз виглядає провокаційним та недоречним.
Частина аудиторії закликає бойкотувати продукцію Rhode, а під постами бренду з’являються коментарі з критикою та хештеги із закликами припинити співпрацю з росіянкою:
"Для мене і ще мільйона інших людей Rhode тепер мертвий".
"Ти, мабуть, жартуєш...".
"Що за фігня? Російська модель. Ви б вибрали модель Третього Рейху під час Другої світової війни? Не думаю. То чому зараз це нормально?".
"Справді? Російська модель для вашого бренду? Не дуже розумно, чесно кажучи".
"Ви підтримуєте війну, ви підтримуєте вбивства".

Нагадаємо, раніше у мережі обурилися участю росіянки Анни Ліннікової у конкурсі краси "Міс Всесвіт".