Деякі предки крокодилів могли ходити на двох ногах / ioamolamaremma.wordpress.com

В Південній Кореї дослідники виявили майже сотню слідів великої стародавньої тварини, яка жила приблизно 110-120 мільйонів років  тому. На їхню думку вона була досі невідомим предком сучасних крокодилів, який ходив на двох ногах, як і більшість динозаврів.

Про це пише Newsweek, додаючи, що сліди були виявлені під час розкопок поблизу міста Сачхон на півдні країни. Довжина слідів сягає 18-24 сантиметрів. Це може означати, що їхні власними були приблизно три метри заввишки з довжиною ніг, які можна порівняти з тією, яка характерна дорослим людям високого зросту.

Читайте такожЗемля після вимирання: крокодили можуть успадкувати планету через стійкість до зміни клімату

Сліди, які надзвичайно добре збереглися, були зроблені виключно задніми кінцівками. В деяких з них вчені знайшли рештки шкіри.

"Зазвичай крокодили ходять в приземкуватій позиції й лишають широкі сліди", - сказав автор дослідження з Національного університету Джинью Кюн Су Кім.

"Цікаво, що знайдені сліди дуже вузькі й здається, ніби крокодил балансував на натягнутому канаті. Зважаючи на відсутність будь-яких слідів від хвоста, стає очевидно, що ці істоти рухалися на двох ногах", - додав вчений.

Читайте такожНічого подібного досі не знаходили: в Бразилії виявили рештки пращура крокодила

"Вони пересуалися так само, як і більшість динозаврів. Але ці сліди були зроблені не динозаврами. Динозаври і їхні нащадки птахи ходять на пальцях. Крокодили ж ступають на всю стопу, лишаючи чіткий відбиток, як люди", - пояснив  Кюн Су Кім.

Вчені стверджують, що тварини, яким належать знайдені сліди, були невідомим досі видом з групи крокодиломорфних, до якої належать сучасні крокодили, алігатори і їхні вимерлі предки.