На Галапагоських островах вчені знайшли нові види тварин / фото ua.depositphotos.com

Дослідники з Фонду Чарльза Дарвіна (CDF) вперше вивчали три підводних гори з крутими схилами, розташовані неподалік від островів Дарвіна і Вольфа на півночі Ґалапаґоського архіпелагу.

Читайте такожЗапліднив сотні самок: черепаха з легендарним лібідо повертається на Галапагоси

Вчені досліджували екосистеми на глибинах до 3400 метрів під поверхнею за допомогою сучасних дистанційно керованих транспортних засобів, пише ТСН з посиланням на Science Alert.

Під час дослідження вчені відкрили чотирнадцять нових видів коралових поліпів, одну морську зірку, одинадцять раніше невідомих видів губок, а також чотири нових види ракоподібних.

"Глибоке море залишається останньою невивченою областю Землі. Ці незаймані підводні гори, які знаходяться в межах Ґалапаґоського  морського заповідника, захищені від руйнівних дій людини, таких як рибальство або глибоководний видобуток корисних копалин. Тепер ми несемо відповідальність за те, щоб вони залишалися недоторканими для майбутніх поколінь", - сказав морської вчений CDF Пелайо Салінас де Леон, який очолював дослідження.

• Ґалапаґоський архіпелаг, розташований на захід від Еквадору, являє собою тендітну екосистему, в якій мешкає найбільша кількість різних видів тварин на планеті. У 1985 році архіпелаг був визнаний заповідником всесвітньої біосфери.