JPL-CALTECH/NASA

Група астрономів виявила найбільш віддалений об’єкт Сонячної системи, який до цього часу вдавалося спостерігати. Він називається 2018 VG18 і розташований від Сонця на відстані 120 астрономічних одиниць.

Про це пише The Guardian, пояснюючи, що одна астрономічна одиниця дорівнює середній довжині відстані від Землі до Сонця, тобто 150 мільйонів кілометрів. Астрономи називають нове відкрите космічне тіло також Фараут (Farout). До цього часу вважалося, що найвіддаленішим об’єктом Сонячної системи була карликова планета Еріда, відстань до якої становить 96 астрономічних одиниць.

Читайте такожNASA припинило роботу "мисливця за екзопланетами" Kepler

Новий «край світу» відкрили вчені Скотт Шеппард з Інституту Карнегі, Девід Толен з Гавайського університету і Чад Трухілло з Університету Північної Арізони. Вони ж цього року підтвердили існування ще однієї карликової планети в межах нашої системи, яку назвали Гоблін. Її відкриття було цікавим тим, що вчені помітили певне відхилення у її орбіті. Вірогідно, це обумовлено гравітацією невідомої досі ще великої планети, яка обертається навколо Сонця. Втім, нічого подібного у Фараут астрономи не помітили.

«Наразі ми можемо точно сказати, що 2018 VG18 надзвичайно віддалений об’єкт від Сонця. Ми також можемо назвати його приблизний діаметр і колір. Оскільки об’єкт дуже далеко, його рух по орбіті дуже повільний. Вірогідно він робить один оберт навколо Сонця за 1000 років», - сказав Толен.