REUTERS

Лише третина знайдених "опудал" являє собою справжніх муміфікованих тварин, пише "Навколо світу" До таких висновків учені прийшли, відсканувавши понад 800 мумій тварин, які були витягнуті з єгипетських катакомб в XIX–XX століттях. "Ми і раніше знали, що не всі мумії тварин справжні, але в ході дослідження виявили, що третина мумій взагалі не містять будь-яких останків тварин", - розповідає глава дослідження доктор Лідія Макнайт.

Читайте такожУ масці єгипетської мумії знайшли папірус зі словами з Євангелія від Марка

Вчені пояснюють це тим, що виробники не встигали створювати мумії, які користувалися в стародавньому Єгипті великим попитом. На думку дослідників, продавці мумій не приховували їх складу, а покупці знали про те, якої якості мумію вони купують.

Всього археологи виявили в Єгипті 30 великих катакомб, забитих мільйонами мумій. "Відомо, що єгиптяни поклонялися богам у вигляді тварин, а їх мумії дозволяли встановити якийсь зв'язок із світом богів", - пояснює доктор Кемпбелл Прайс, куратор по Єгипту і Судану в Манчестерському музеї. Як правило кожне поховання присвячено одному виду тварин - собакам, кішкам, крокодилам, ірисам або мавпам. Вчені підрахували, що стародавніми єгиптянами було мумифицировано близько 70 млн тварин. Найбільший масштаб муміфікація тварин набула між 800 роком до нашої ери Римським періодом.