
Скотті Кілмер, у якого 55 років досвіду роботи механіком, розповів, що недавня спека в Техасі виявила серйозну проблему з зарядкою електромобілів. У штаті довелося зупинити вітряні турбіни і якийсь час у жителів не було електрики.
Скотті зазначив, що швидке зростання числа власників електромобілів, в основному обумовлений субсидіями та загрозою заборони продажу нових бензинових і дизельних автомобілів, може бути навіть небезпечним.
"Ми будемо їздити на електромобілях, які коштують цілий статок і не мають ніякої інфраструктури. На них абсолютно незручно куди-небудь добиратися, батарейки ламаються, горять. Купа проблем", - зазначив експерт.
Пожежі в електромобілях потрапили в заголовки газет. Porsche за 200 тисяч фунтів стерлінгів загорівся на жвавій китайській вулиці в годину пік. А минулого місяця 2700 автомобілів розплавилися, коли загорілося вантажне судно, імовірно причиною тому стала несправність акумулятора електромобіля.
Пожежники кажуть, що електричні пожежі важче гасити, ніж звичайні автомобільні пожежі, через використані матеріали. У багатьох випадках воду не можна використовувати, оскільки головний компонент акумуляторів електромобілів літій вступає з нею в реакцію, через що може статися вибух.
Дійсно, два великих виробника відкликали кілька електричних моделей через ризик пожежі, спричиненої поганим герметиком, що пропускав рідину в корпус акумулятора.
Раніше УНІАН писав, що власники бензинових і дизельних двигунів завдають шкоди двигунам своїх машин, здійснюючи одну і ту ж помилку.