Державна митна служба України запустила колл-центр для прийому скарг і зауважень до роботи відомства.
Читайте такожНефьодов планує закривати "законодавчі діри" в роботі митниці
Про це на своїй сторінці в соцмережі Facebook повідомив голова Державної митної служби Максим Нефьодов.
"Нова митниця запустила колл-центр у рамках пілотного проекту Єдиного контакт-центру Кабінету міністрів України. З сьогоднішнього дня скарги можна залишати тут: https://cc.customs.gov.ua/ або за телефоном 0800-503-644", - написав Нефьодов.
Як повідомляв УНІАН, раніше в Україні в тестовому режимі запрацювала онлайн-система скарг на роботу Державної митної служби України, де кожну скаргу розглядають до п'яти днів.
На початку жовтня Нефьодов повідомив, що Рада бізнес-омбудсмена України, яка представляє і захищає інтереси бізнесу в державних органах, за рік отримала 75 скарг бізнесу на роботу митниці.
За словами голови Державної митної служби, в основному бізнес скаржиться на терміни митних процедур, складність повернення переплат, невиконання митницею судових рішень.
Раніше Державна митна служба України запустила онлайн-сервіс розрахунку митної вартості і платежів під час митного оформлення автотранспортних засобів, в базі якого доступна цінова інформація по більше 2,3 тис. моделей.