Ілюстрація REUTERS

Українські компанії переймають світовий досвід у створенні умов для "нульового" травматизму своїх співробітників.

Перший крок до прийняття відповідної програми "Vision Zero" зробив ряд великих компаній, у тому числі "Метінвест", Pepsico та інші, повідомляє OBOZREVATEL.

За словами генерального директора "Метінвесту" Юрія Риженкова, який отримав нагороду від керівництва "Vision Zero", його компанія не тільки розвиває власні підприємства, але й створює умови для комфортної та безпечної роботи працівників.

Відео дня

“Ми реалізуємо безпрецедентну інвестиційну програму, що говорить про велику кількість підрядників і суміжних підприємств, які ми всіляко втягуємо в процеси охорони праці. Тому приєдналися до "Vision Zero" і це означає — нам мало тих стандартів, які прописані в законі.

Ми хочемо розвиватися і виходити на нові висоти. Єдина мета, яку може ставити бізнес з точки зору травматизму - не його мінімізація, а саме досягнення "нуля". Щоб у наших співробітників не було проблем ні на робочому місці, ні в повсякденному житті", — підкреслив Риженков.

Унікальність програми "Vision Zero" полягає в тому, що вона покроково знижує ризик отримати травму на робочому місці. Компанія, яка впроваджує правила, зобов'язується займатися профілактикою ризиків травматизму, навчати співробітників поглибленим правилам безпеки, підвищувати їх кваліфікацію та інвестувати в нові технології.

“Наша асоціація розробила стратегію щодо запобігання травматизму на робочому місці. Вона проста і включає в себе 7 пунктів. Якщо компанія з нами співпрацює, то вона їх дотримується.

Ми маємо ряд необхідних напрацювань та інструментів. Регулярно сприяємо проведення семінарів і лекцій, даємо можливості для обміну досвідом підприємствам усередині організації", — розповів представник Міжнародної асоціації соціального забезпечення в гірничій галузі Гельмут Інесс.

Система вже показала себе в Німеччині. Кількість нещасних випадків на німецьких підприємствах помітно знижується протягом наступних 10 років цифра зменшиться фактично в два рази.