
Український ювелірний бренд "Золотой Век" міг платити співачці Насті Каменських до мільйона доларів на рік. Про це з посиланням на джерела пише Forbes, аналізуючи, яких фінансових втрат зазнала виконавиця після припинення співпраці з брендом на тлі мовного скандалу.
Нагадується, що Настя Каменських втратила рекламний контракт з ювелірним брендом, обличчям якого була з 2021 року.
На думку маркетологині Олександри Клейно з агентства Media Maker, співачка "втратила дуже багато грошей".
"Вона мільйонниця, велика фігура, тому аудиторія в неї залишиться. Однак завдання брендів - бачити, розуміти і обирати тих героїв, які і свідомо, і культурально сьогодні тут", - зазначила експертка.
Зазначається, що основним елементом співпраці була масштабна зовнішня реклама - білборди з Каменських розміщували в більшості міст і торгових центрів України. Також співачка брала участь у телевізійних та онлайн-кампаніях бренду.
Нагадаємо, раніше УНІАН писав, що Настя Каменських опинилася в центрі скандалу через заяву про мову. Пізніше стало відомо, що на цьому тлі відомий український бренд розірвав співпрацю з Каменських.